Aslan Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Der er ikke nogen der er på hundegalleri som basis bruger??? Jeg fandt Aslans bror derinde, men jeg syntes ikke jeg gider betale 35 kr for at kontakte en der måske ikke gider snakke alligevel, og jeg kommer ikke til at bruge forumet...... Men så tænkte jeg om der var nogen herinde som man måske kunne overtale til at "vider sende" en pm til dem? TIS, nu kom jeg til at ligge den i debat i stedet for løst snak UNDSKYLD Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst beagle-lover Besvaret November 12, 2008 Rapporter Share Besvaret November 12, 2008 Jeg betaler ikke for at bruge Hundegalleri, så hvorfor skal du?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Carina G Besvaret November 12, 2008 Rapporter Share Besvaret November 12, 2008 Jeg har en profil derinde, og kan godt sende en besked for dig, hvis du siger hvem det er til ?!? - Men er det ikke gratis at oprette sig derinde ?!? /Carina Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 12, 2008 Jeg har en profil derinde, og kan godt sende en besked for dig, hvis du siger hvem det er til ?!? - Men er det ikke gratis at oprette sig derinde ?!? /Carina Jeg får at vide at jeg skal oprette basis bruger for at sende en privat besked og at dette koster 35 kroner (ikke at det er alverdens, men det er nok mere princippet i det) Jeg takker for tilbudet og vil gerne benytte mig af det, og sender dig en pm engang i aften hvis dette er ok, og så kan du bare aflevere den ved given lejlighed. :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret November 12, 2008 Rapporter Share Besvaret November 12, 2008 Jeg har lige forsøgt at oprette mig. Den siger, at det koster 59 kroner over mobilregningen at aktivere basis bruger. Men i oversigten over basisbruger og gratisbruger står der, at man som gratisbruger kan sende og besvare private beskeder. Der er i hvert fald et flueben ved. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 12, 2008 Jeg har lige forsøgt at oprette mig. Den siger, at det koster 59 kroner over mobilregningen at aktivere basis bruger. Men i oversigten over basisbruger og gratisbruger står der, at man som gratisbruger kan sende og besvare private beskeder. Der er i hvert fald et flueben ved. :hmm: jeg bliver sendt hen til en side - når jeg prøver at skrive en besked - hvor der står at jeg skal oprette min basis bruger Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret November 12, 2008 Rapporter Share Besvaret November 12, 2008 Altså jeg tilmeldte mig og betalte de der 30kr med mobil - også fair nok da det er en stor side og så videre.. Når man så er medlem går man ind på sin konto - ser hvor der står "Bliv VIP" eller sådan noget, der er et rødt ! som man klikker på.. Og bliver gratis VIP.. Det har jeg gjort en fire gange nu, den siger selv når det løber ud.. og så fornyer jeg bare uden at betale.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret November 12, 2008 Rapporter Share Besvaret November 12, 2008 Jeg er også derinde og oprettede mig også. De der 29 kr. kan jeg sagtens overse i mit budget. -Derudover er HG kilde til evig morskab. De penge er godt givet ud. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret November 12, 2008 Rapporter Share Besvaret November 12, 2008 Jeg er også derinde og oprettede mig også. De der 29 kr. kan jeg sagtens overse i mit budget. -Derudover er HG kilde til evig morskab. De penge er godt givet ud. Hvis man keder sig kan man altid slå et smut forbi åbent forum - altid god for et skænderi og RET gammeldags holdninger.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret November 12, 2008 Rapporter Share Besvaret November 12, 2008 Jeg er også derinde og oprettede mig også. De der 29 kr. kan jeg sagtens overse i mit budget. -Derudover er HG kilde til evig morskab. De penge er godt givet ud. Og hvorfor er det jeg ikke kan finde meget af morskaben derinde Hvor er det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst tanita Besvaret November 12, 2008 Rapporter Share Besvaret November 12, 2008 er også medlem og de startede med at ville have 60.- for det og det ville jeg ikke betale men så en dag var det nede på 29,- og så var det ok og meldte mig til på både hunde og heste galleri desværre mener de at det er to forskællige kontoer og derfor skal man betale dobbet hooost tyverri:mad: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret November 12, 2008 Rapporter Share Besvaret November 12, 2008 Og hvorfor er det jeg ikke kan finde meget af morskaben derinde Hvor er det Det kan være at du har det lige som mig? De (få ganske vist) gange jeg har været derinde, så er debatten altid ved at ebbe ud når jeg finder den Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret November 12, 2008 Rapporter Share Besvaret November 12, 2008 Det kan være at du har det lige som mig? De (få ganske vist) gange jeg har været derinde, så er debatten altid ved at ebbe ud når jeg finder den Ejjjjj - ved du nu hvad - så langsom er jeg squ heller ikke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret November 12, 2008 Rapporter Share Besvaret November 12, 2008 Tja jeg hygger mig nu derinde:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret November 13, 2008 Rapporter Share Besvaret November 13, 2008 Hvis man keder sig kan man altid slå et smut forbi åbent forum - altid god for et skænderi og RET gammeldags holdninger.. Præcis Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret November 13, 2008 Rapporter Share Besvaret November 13, 2008 Og hvorfor er det jeg ikke kan finde meget af morskaben derinde Hvor er det Fordi du ingen humor har Næste gang, så skal jeg nok prøve at huske at linke dig.:ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret November 13, 2008 Rapporter Share Besvaret November 13, 2008 Fordi du ingen humor har Næste gang, så skal jeg nok prøve at huske at linke dig.:ae: Mange tak :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts