Hop til indhold

Maya søger pasning fra lørdag d 4 juli til søndag den 12 juli


Franziska
 Share

Recommended Posts

Vi søger pasning til Maya fra den 4 juli til den 12 juli.

Gerne i nærheden af ishøj, men den ikke et must.

 

Tænkte vi ville give 500kr, men det kan man sagtens også forhandle.

 

Maya er en Alaskan malamute tæve på 4 år.

Hun er steriliseret og kan mere eller mindre med alle andre hunde.

 

Vi synes hun er ret nem, men hun er altså en hund som virkelig har mange egne ideer, som hun så føre ud i livet.

Maya bliver gerne luftet omkring to timer om dagen.

 

Det der er meget vigtigt er at hun IKKE må slippes af snoren, medmindre man er et sted hvor der er hegn hele vejen rundt.

 

Håber nogen har lyst til at passe vores skønne Maya.

Link til indlæg
Del på andre sites

Muligvis kunne min datter i Hundige være interesseret.

Til orientering får jeg 100 kr. pr. dag, når jeg passer hund.

 

Okay det ville i hvert fald være tæt på.

Og ja ved godt det lavt sat, men som sagt det kan man jo tale om.

 

For mig er det bare rigtig vigtigt at man passer Maya fordi man har lyst og ikke fordi der er en slat penge at tjene.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er nok på linje med Ninjemor her, 500 kr for 9 dage er ikke meget (og da i alt fald ikke til en hundepension;)

ansvaret er jo ret stort så jeg tror nu nok i skal regne med et noget højere beløb;)

 

Som jeg også skrev til Ninjamor (og faktisk også skriver i mit første indlæg), man kan sagtens snakke om betalingen.

Men Maya skal ikke passes af en som bare gerne vil tjene nogle penge (så vil jeg heller tage hende med), men af en som har lyst til at passe hende.

Ikke sagt med det at man ikke skal betales fair.

 

Vi er nok også en del forvent, da Maya indtil nu altid er blevet passet af venner og bekendte der aldrig ville have penge.

(man skulle endda nærmest tvinge dem til at tag imod en -tak for hjælpen- ting.)

 

Vi har forresten mulighed for pasning fra lørdag til torsdag formiddag, hvis det kan hjælpe.

Så skal hun bare passes to steder, som jeg egentlig ikke helt synes er optimalt, men det er en mulighed.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK
Som jeg også skrev til Ninjamor (og faktisk også skriver i mit første indlæg), man kan sagtens snakke om betalingen.

Men Maya skal ikke passes af en som bare gerne vil tjene nogle penge (så vil jeg heller tage hende med), men af en som har lyst til at passe hende.

Ikke sagt med det at man ikke skal betales fair.

 

Vi er nok også en del forvent, da Maya indtil nu altid er blevet passet af venner og bekendte der aldrig ville have penge.

(man skulle endda nærmest tvinge dem til at tag imod en -tak for hjælpen- ting.)

 

Vi har forresten mulighed for pasning fra lørdag til torsdag formiddag, hvis det kan hjælpe.

Så skal hun bare passes to steder, som jeg egentlig ikke helt synes er optimalt, men det er en mulighed.

 

Altså boede jeg tættere på dig så ville jeg gerne passe hende ;-) også gratis det ville være en glæde, dog ved jeg ikke hvad mine to han labber ville sige til en lækker pige, men for mig ville det være en glæde. Men jeg bor jo i det mørke Sønderjylland ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså boede jeg tættere på dig så ville jeg gerne passe hende ;-) også gratis det ville være en glæde, dog ved jeg ikke hvad mine to han labber ville sige til en lækker pige, men for mig ville det være en glæde. Men jeg bor jo i det mørke Sønderjylland ;-)

 

:bighug: Maya ville elske to labbe-drenge at lege med :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay det ville i hvert fald være tæt på.

Og ja ved godt det lavt sat, men som sagt det kan man jo tale om.

 

For mig er det bare rigtig vigtigt at man passer Maya fordi man har lyst og ikke fordi der er en slat penge at tjene.

 

Det er også rigtigt...

 

Min datter er opvokset med hunde, har gået konkurrence fra 10 årig, har uddannet egen redningshund og har en human tilgang til hunde, så hvis du er interesseret, må du sige til

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Alernativt kan i finde en god hunde pension :)

Kender ikke lige nogen på sjælland, men jeg kunne ikke undvære min hunde pension!

Og hundene elsssssssker at være der

 

Hej KrudtKarla.

Jeg kan fortså på et indlæg tilbage i april, at du er meget glad for din hundepension. Jeg er på jagt efter et godt sted til min labrador i ferien, må jeg bede om navnet på din pension?

Venlig hilsen

Charlie1

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...