Hop til indhold

Arthroflex fra Scanpet


AnneMangetal
 Share

Recommended Posts

Andre der bruger det?

 

Købte 500 ml her for et par uger siden, og efter en uges tid begyndte pumpen at blive sær. Jeg vaskede den og den virkede et par dage, og så døde den igen. Jeg fik nærstuderer væsken lidt, og den er fuld af store krystaller.

 

Den bliver opbevaret som der står, køligt, og omrystet inden brug.

 

Er der andre der oplever det, eller er jeg bare uheldig?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har set det med andre ting...

Det er naturligt at en mættet væske udkrystalliserer når den nedkøles..

 

Hvis det ikke er en uundværlig doseringspumpe, der sidder på, så kunne du dele indholdet op i flere portioner.

 

Altså, først varme det hele op til 20-25 grader, ryste det godt og kikke efter om væsken er fri for krystaller..

Og så fordele væsken på mindre beholdere, så du kan have en enkelt stående ved stuetemperatur og de andre i køleskab..

 

og så give forhandler og/eller producent besked om problemet..

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har set det med andre ting...

Det er naturligt at en mættet væske udkrystalliserer når den nedkøles..

 

Hvis det ikke er en uundværlig doseringspumpe, der sidder på, så kunne du dele indholdet op i flere portioner.

 

Altså, først varme det hele op til 20-25 grader, ryste det godt og kikke efter om væsken er fri for krystaller..

Og så fordele væsken på mindre beholdere, så du kan have en enkelt stående ved stuetemperatur og de andre i køleskab..

 

og så give forhandler og/eller producent besked om problemet..

 

Jeg har sendt en mail til producenten.

 

Der står klart og tydeligt at den skal opbevares på køl efter åbning, og nu er den jo åben. Men jeg har netop ladet det fra Essentials stå ved stuetemperatur, og det har netop hjulpet på krystallerne.

 

Jeg overvejer at hente en panodilsprøjte (som man fik til canosan i gamle dage), og så finder jeg et andet produkt bagefter - hvis producenten ikke siger det er en fejl.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er altså ret imponerende!

 

Jeg skrev en mail til producenten og forklarede problemet i fredags, og i dag fik jeg en mail retur fra en dyrlæge. De var klar over at den første del af produktionen kan krystallisere når det er på køl. Så de skrev at jeg bare skulle bede webshoppen om at sende en ny, og så ville de straks sende en ny til webshoppen.

 

Jeg videresendte den korrespondance til webshoppen, og de svarede straks at de har afsendt en ny til mig, og beklager mange gange at jeg har modtaget et produkt der ikke er i orden.

 

Hold nu op, jeg synes det er ret fantastisk service:5up:

 

Nu glæder jeg mig til at modtage den nye flaske:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...