Hop til indhold

Hurtta motivation lydighed eller agility vest?


JR84
 Share

Recommended Posts

Jeg er på udkig efter en træningsvest og er faldet lidt for Hurtta motivation veste, men hvilken en skal man vælge?

 

Jeg skal bruge vesten til daglige gåture og lydigheds trænning så umiddelbart var det lydigheds vesten jeg havde kig på men nu hvor jeg også har læst på agility vesten synes jeg faktisk den lyder lige en tand mere lækker :-) Bla kan jeg rigtig godt lide at man kan tage lommerne ud og vaske.

 

Men er der nogle ulemper ved at vælge agility vesten når man vil træne lydighed? Tænker om der er nogle detaljer man vil savne på vesten som lydigheds vesten har

😊.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder godt... Jeg må lige gå lidt i tænkeboks ;-)

 

Hvor i landet bor du? Måske du bor relativt tæt på en der har en?

 

Ellers kan du prøve at dukke op til DKK eller DcH konkurrencer (som er hver weekend for tiden), og så kan du HELT sikkert få lov at se, røre og prøve:-) Hundefolk er sært large med at lade andre prøve deres tøj:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for svar.

Jeg fandt lige en demo af begge veste på YouTube og faktisk heller jeg nu mest til lydigheds vesten, den har også flere lommer hvilket er praktisk på de daglige gåture, og så ser den bare pænere ud rent facon mæssigt, men synes altså godt de kunne have lavet den med aftagelige lommer :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hov forresten sagde på på YouTube de var store i størrelse? Er det noget i kan bekræfte

 

Jo, det er de nok... Jeg har købt min så pas stor at jeg kan ha' en tyk trøje/jakke under, da jeg mest bruger den i den kolde tid. Jeg bruger normalt ca. 42-44/large i jakker/trøjer, men har købt vesten i strl. medium.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...