Hop til indhold

Ruffwear sele


 Share

Recommended Posts

Er der nogen der har erfaringer med ruffwear webmaster selen?

 

Eller lignende sele?

 

https://www.google.dk/search?q=ruffwear+webmaster&espv=2&biw=1280&bih=709&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=JUmZVd-kE8KosgGgkL3AAg&ved=0CAYQ_AUoAQ

 

Jeg overvejer en sådan til Sheila.

 

Har nemlig måttet rede hende i selen to gange i denne uge. Først var hun ved at falde ned af en lille skrænt og værre var det, da hun gled på trappen på vej ind i toget og fik et bagben i revnen mellem tog og perron. Heldigvis faldt hun ikke bagover, selen reddede hende, men vores almindelige sele er altså ikke den mest behagelige at blive hejst op i. Og den glider jo selvfølgelig frem ved det.

 

Og så er der alle de gange jeg god lige kunne bruge et håndtag til at hjælpe op i bil eller op af en skrænt.

 

Hun er sådan set mobil nok, men begbenene kan smutte og ikke lige hoppe helt så højt som hun tror de kan;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har også kun gode erfaringer med den, Luna har kun haft den sele hele sit voksne liv, det er nemlig den eneste sele hun ikke kan sno sig ud af :blink:

 

Hun hader at få den på, men så snart den er på er hun ligeglad, og selen kan holde til næsten alt og jeg kan snildt løfte hende i den hvis det er det jeg ønsker :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har haft to og været glad for dem... dog kunne den ene, da den var et et par år gammel ikke holde til at Ozzie, som var bundet til et træ sprang efter efter en kat. :genert: Men Ozzie har en ret fin historie med at knække seler, halsbånd og snore som burde kunne holde til hende, så jeg ved ikke om man kan skylde skylden på selen. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...