Hop til indhold

Når hunden er blevet forskrækket


skade
 Share

Recommended Posts

Jeg citerer mig selv

 

Du kan også vælge bare at gå forbi og lade som ingenting, det afgørende er din hunds afreaktion på oplevelsen, at hun er afslappet når hun forlader stedet.

 

Tak, det vil jeg prøve.

Jeg havde egentligt skrevet et længere indlæg til dig, men min computer har drillet, men det er heller ikke så vigtigt, tak fordi du vendte tilbage og svarede mig, det var rigtig rart lige at få den lukket på en god måde, Tak.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er helt i orden, jeg synes heller ikke problemet er ret stort, men det der er, at i specielle situationer bliver hun utryg, når nogle spiller fodbold, men det er kun når der kommer en bestemt lyd af at bolden bliver hamret ind i f.eks. målstolpen.

I de fleste situationer med nogle der spiller fodbold reagere hun ikke, heller ikke hvis jeg sparker hårdt til en bold, ligesom hun også selv kan lege med en fodbold.

Hun forbinder ikke banen eller mennesker eller bolde med noget negativt.

 

Jeg søgte bare et råd, til når situationen opstår, skal vi så blive i situationen eller bare gå forbi og lade som ingenting.

Okay, så tror jeg at jeg fatter det. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...