Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Da Molly stoppede med at logre

Featured Replies

Besvaret

Jeps ;-)

Besvaret
  • Forfatter

Hold da op :( Han sviner navngivne personer - det er da injurier det der står om andre rådgivere :(

Besvaret
  • Forfatter

Har I set den her? :cool: Hvem træner hvem?

Og her er Molly da vist. Den hund er ikke i ro men apatisk pga varmen

Selv Aslan kan gå roligt ud af døren, der skal bare være 45 plus grader - jamen så fandt jeg da løsningen :mrgreen: Det blir skisme dyrt til vinter at opvarme hele haven....:banan:

Besvaret
Har I set den her? :cool: Hvem træner hvem?

Og her er Molly da vist. Den hund er ikke i ro men apatisk pga varmen

Selv Aslan kan gå roligt ud af døren, der skal bare være 45 plus grader - jamen så fandt jeg da løsningen :mrgreen: Det blir skisme dyrt til vinter at opvarme hele haven....:banan:

Hi hi den border har da bare lært et signal grundigt. Det bliver ikke ligefrem bedre i de næste videoer. Han bliver jo ved med at udløse den adfærd de vil af med. Så som jeg ser det, bliver den stærkere og stærkere.

Besvaret

Ja, er ikke videre imponeret.

Det har dog været væsentlig værre. I nogle af de første videoer han lagde op var det relativt grove metoder der blev praktiseret. Om han stadig bruger disse kan man jo ikke vide, men han i hvert fald ryddet lidt ud i videoerne.

Nu ligner metoden mere noget med at forvirre hunden til den giver op. I denne video siger han noget med, at han vil prøve at give hunden engelske kommandoer for ligesom at smage på hunden :blink:

Tror ikke det er denne tråd der er linket til tidligere i denne (kan af en eller anden grund ikke åbne tråden), men her fortæller han om den helt specielle måde de træner på...eller noget: http://www.hunde-forum.dk/traening/38586-hvalpetraening-i-fakse.html?highlight=prinzen

Besvaret
  • Forfatter

Ja jeg kom sådan til at grine fordi den border har en fest med at træne dem - jeg elsker kloge hunde :D

Minder mig lidt om da Millan satte en snor om en bange hunds hale og gik en tur med den. Når halen blev tvunget op, ville hunden automatisk føle sig mere selvsikker... Så må spidshunde og den slags grisehaler da være nogle være dominerende dyr :stupid: Jeg grinede sådan af videoen. Mon den stadig er på nettet ?

Jeg fandt den! :klap::vinken:

Besvaret

image.jpg

Prøv at bruge dette ikon til filmklip (kopier link, tryk på ikon, sæt link ind), så kan os der er på fra mobilen også se:-)