Hop til indhold

»Jeg savner hende«


AnneMette09
 Share

Recommended Posts

Hej kære hunde-ejere.

Som nogle af jer nok ved, har jeg en skøn eurasier på 1,5 år.

Jeg bor på bosted, og på mit tidligere bosted, måtte jeg gerne have hende boende hos mig. Fik hende faktisk mens jeg boede der.

I sommers blev jeg nød til at flytte på et andet bosted, fordi jeg fyldte 18. Der må man ikke have kæledyr. Og jeg blev nød til overlade Chica til min far. Heldigvis kunne han have hende, så jeg kan se Chica flere gange om ugen.

Men, åh, hvor jeg savner at have Chica i min hverdag. Var lige nede i hundeskoven med hende, og jeg stoppede bare op, lukkede øjnene og nød det. Det gør ondt ikke at have hende ved mig hele tiden. Hårdt at se, hun bliver mere og mere min "fars hund" end "min hund".

 

Er så træt af at være syg og bo på bosted. Vil så gerne have min lille Chica hos mig igen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er SÅ hårdt at have en hund i hjertet men ikke i sit hjem... Jeg kender det desværre godt, omend min situation er meget anderledes. Jeg har stadig 2 hunde ved mig, men jeg var nødt til at placere mit "hjertebarn", Arne, ved mine forældre da jeg gik fra min ex. Jeg havde simpelthen ikke råd til at have 3 hunde alene. Jeg kan også se at han bliver mere og mere min fars hund, nogle dage er jeg nærmest bare luft for ham fordi far er hjemme. Det er skide hårdt, men heldigvis har hunden det jo godt.

 

Sender dig en masse positive tanker, og håber at du kommer til et punkt hvor du kan bo for dig selv sammen med din hund. :bighug:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er SÅ hårdt at have en hund i hjertet men ikke i sit hjem... Jeg kender det desværre godt, omend min situation er meget anderledes. Jeg har stadig 2 hunde ved mig, men jeg var nødt til at placere mit "hjertebarn", Arne, ved mine forældre da jeg gik fra min ex. Jeg havde simpelthen ikke råd til at have 3 hunde alene. Jeg kan også se at han bliver mere og mere min fars hund, nogle dage er jeg nærmest bare luft for ham fordi far er hjemme. Det er skide hårdt, men heldigvis har hunden det jo godt.

 

Sender dig en masse positive tanker, og håber at du kommer til et punkt hvor du kan bo for dig selv sammen med din hund. :bighug:

 

Tak for svaret, kære Kirsten :kys:

Det er hårdt, ja. Men som du selv siger, bare hunden har det godt.

Mangler hende bare.

 

Tak :bighug:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var dog træls! :roll:

Hvordan kan det være, at I ikke må have hund på dit nuværende bosted?

Er det en beboer-beslutning ligesom det er i boligforeninger? Så kan den måske ændes ved en afstemning, hvis nogen tager spørgsmålet op på et bebormøde.. Det kan jo være en gammel beslutning, som er laver på grund af nogle beboere, der slet ikke bor der mere...

 

jeg ville virkelig hade at bo et sted uden hunde.. En beboerafstemning der slutter med et hundeforbud ville være det eneste, der kunne få mig til at flytte herfra hvor jeg bor nu.. Også selv om forbudet ikke kan gælde de hunde er allerede har tilladelse..

 

Men det ER da godt, at du har din far så tæt på, så du kan besøge ham og Chica tit. Hvor længe regner du med at du skal blive på stedet?

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var dog træls! :roll:

Hvordan kan det være, at I ikke må have hund på dit nuværende bosted?

Er det en beboer-beslutning ligesom det er i boligforeninger? Så kan den måske ændes ved en afstemning, hvis nogen tager spørgsmålet op på et bebormøde.. Det kan jo være en gammel beslutning, som er laver på grund af nogle beboere, der slet ikke bor der mere...

 

jeg ville virkelig hade at bo et sted uden hunde.. En beboerafstemning der slutter med et hundeforbud ville være det eneste, der kunne få mig til at flytte herfra hvor jeg bor nu.. Også selv om forbudet ikke kan gælde de hunde er allerede har tilladelse..

 

Men det ER da godt, at du har din far så tæt på, så du kan besøge ham og Chica tit. Hvor længe regner du med at du skal blive på stedet?

 

Har prøvet at snakke med dem, men det er simpelthen en regel; ingen dyr.

Det er en rigtig træls situation, ja. Savner hende meget.

 

men er taknemlig over, min far ville tage hende, da han ikke lige havde regnet med at få hund efter min anden hund, Lajka, der døde i 2013.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...