Hop til indhold

Falske hundehandlere


Niels M
 Share

Recommended Posts

Hej allesammen.

 

En KRAFTIG advarsel om falske hundehandlere, primært bosiddende i Cameroun. De forsøger, at sælge hvalpe m.v.på forskellige danske og udenlandske medier.

Siger de er bosiddende i forskellige europæiske lande, hvorfra hunden vil blive sendt. Betaling foregår via Western Union. :evil:

 

Har været i kontakt med alle nedenstående mail adr. så min påstand er underbygget. Har naturligvis ikke handlet med dem. ;-)

Har kontaktet politiet, men de kan intet stille op.

Jeg vil løbende opdatere tråden/listen, hvis jeg støder på flere.

 

 

 

[email protected]

[email protected]

[email protected]

[email protected]

[email protected]

[email protected]

[email protected]

[email protected]

[email protected]

[email protected]

[email protected]

[email protected]

[email protected]

[email protected]

[email protected]

Redigeret af Niels M
Grammatisk opsætning
Link til indlæg
Del på andre sites

Folk må da være underlige i hovedet, hvis de køber en hund og betaler for den uden at have mødt den.. Og af nogle mennesker som de heller ikke kender... ?

 

Der er da hunde nok at vælge af i Danmark, hvis man er så ligeglad med hvad man køber...

Hvorfor gør nogen det??

:hmm:

Tja. Det er billige racehunde med papirer de reklamerer med, så der er jo nogen der hopper I gyngen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi havde en herinde i sidste uge? Det var ellers egentlig en godt skrevet annonce (fx i forhold til den med hesten tidligere på året:sjov:), men pudelhvalpe med tavle til 3-4.000 kr.

 

Den sidste idiot er ikke født endnu:-)

Nej desværre! Og de er sgu' rimeligt skrappe til, at forfatte teksten mange af dem. Der er helt sikkert nogen der bider på...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...