Hop til indhold

Ny lurerpasser


Rakk
 Share

Recommended Posts

Hej allesammen!

 

Jeg er Maiken, 21 år, og relativt ny i hundeverden. Da jeg var helt bette, havde vi en chow chow, og nøj, hvor var hun dog fantastisk... savner hende ofte, mere og mere som tiden går, synes jeg.

Nå, men jeg er pt. under uddannelse til lager- og logistikoperatør og regner med at holde en hund eller to, når jeg engang er færdig. Der går det bedste af tre år mere, og den tid vil jeg bruge på at researche forskellige hunde og tage ud og besøge kenneler og/eller privatpersoner for at se racerne an :) Min helt store drøm er uden tvivl en schæfer, men jeg er lidt i tvivl om, hvorvidt jeg ville kunne aktivere den korrekt.

Ellers er jeg heeelt vild med chow chow, Berner Sennen, og generelt plyssede bamsehunde :hjerte: men alt det pels, altså...

 

Nå, men jeg kommer nok ikke til at poste så meget selv, før jeg skal anskaffe mig en hund. Jeg lurer bare lige og falder i svime over alle jeres lækre hunde ;-):vinken:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...