Hop til indhold

SØGER Antons søskende, Rottweiler - snart 9 mdr


Sofia
 Share

Recommended Posts

Hej.

Jeg har desværre kun kontakt til 3 af Antons søskende og alle sammen damer.

De var 10 i kuldet og derfor kunne det være sjovt hvis I ejer eller kender en der ejer en af kuld søskende.

Snakker desværre ikke med opdrætterne da vi ragede uklar.

 

Anton er født den 04 marts 2015

Har 10 søskende

Købt hos Janni og Jimmi

De havde begge forældre.

 

Håber at høre fra nogen :)

 

anton.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har også haft fundet en halvsøster til min gamle hund - ikke lige herinde, men på Jubii's hundeforum, som var der hvor mange var inde, før vi flyttede herover. Håber du finder nogle søskende til din hund! :-D

 

Ellers kan du måske også have held på Facebook som der nævnes, og ellers tænker jeg Hundegalleri - der er rigtig mange mennesker tilmeldt derinde :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er på facebook :) Hvor vi har en gruppe for de søskende der er, derfor kunne det jo være sjovt at følge de andre også.

 

Men ingen ved hvad ejerne hedder og opdrætterne vil ikke informere om det :( Jeg søger også i stor stil på hundegalleri :)

Kunne du ikke spørge opdrætter om de vil sende en mail/sms med jeres kontaktinformation til de andre hvalpekøbere? På den måde videregiver de ikke information, som de ikke har fået lov til, men de andre får jeres kontaktoplysninger, og bliver bekendt med jeres ønske om at komme i kontakt med dem - og så kan de jo kontakte jer hvis det er gengældt :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...