Hop til indhold

Clicker Expo 2016


 Share

Recommended Posts

Hvor mange fra HF skal med?

 

Skal helt klart med - Er dog en fattigrøv her i december, så venter med tilmelding til efter nytår.

Koster mig nok 335 kr. ekstra, men pyt.

 

Glæder mig rigtig meget til at se hvilke emner der kommer - Glæder mig allerede til at genhøre især Eva og Emelie :5up:

Synes generelt det er et stærkt hold de har fået stillet i år.

 

For dem der ikke lige ved hvad clicker expo er, så er linket her: http://www.clickertraining.com/clickerexpo

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville så gerne, men ja pengepungen siger nej nu!

 

Så synes jeg også det er lidt dyrt, og forvirrende at helt præcist vide hvad man får for pengene.

Især det at man ikke kender emnerne synes jeg er lidt spøjst!

Hvordan foregår det så når alle er tilmeldt er det så igen om at være hurtigt når emnerne bliver offentliggjort og så først til mølle?

Link til indlæg
Del på andre sites

Enig i, at jeg gerne ville have set programmet inden tilmelding, men ca. 50% af programmet går igen fra de amerikanske Expo's har de meldt ud.

Så har lige været inde og lure hvad instruktørerne har af emner der.

 

Men det er jo heldigvis "kun" 3-500 man spare ved early bird tilmeldingerne, så man kan jo fint vente med at tilmelde sig til programmet offentliggøres.

 

 

Expo'en er delt op i "sessions" og "labs".

Sessions er foredrag med free seating, så der er jo ingen tilmelding og man kan bestemme sig til hvad man vil høre på dagen, hvis man er ubeslutsom.

 

Labs er der hvor teorien bliver vist i praksis og dem der har hund med skal i aktion. Der skal man tilmelde sig, af hensyn til hundene, så de ikke pludselig har flere 100 mennesker omkring sig.

Så dem kan det være en god ide, at få tilmeldt sig ret hurtigt da nogle af dem er hurtigt fyldt.

 

Og så er alt delt op i 3 niveauer, så man lidt lettere kan vælge hvad man får mest ud af alt efter ens niveau. (og kan klart anbefale man skeler til niveaet, for alt er virkelig i topklasse, men det er sjovere at høre om noget man forstår, end total nørderi i verdensklasse som man ikke fatter en bjælde af ;-))

 

Selve beskrivelserne af de ting der på programmet i USA i år kan findes her: http://www.clickertraining.com/clickerexpo/sessions-details-2016

Det giver lidt en fornemmelse af hvad man kan forvente der også kommer til DK.

 

Og sådan ser programmet ud derovre: http://www.clickertraining.com/clickerexpo/2016-OH-schedule

 

 

Synes selvfølgelig det er mange penge at skulle finde, men synes absolut ikke det er dyrt.

Det er 10 af verdens bedste indenfor feltet, en del der skal flyves til DK fra USA og hele hotel legoland er booket til arrangementet.

Og det er 3 hele dage.

Så hvis man sammenligner med hvad kurser/foredrag ellers koster med undervisere i den kaliber, så synes jeg det er en helt fair pris.

Fik i hvertfald et kæmpe udbytte af det i 2014, da jeg var med i England og skal helt klart med igen i år, det vil jeg simpelthen ikke gå glip af.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville så gerne, men ja pengepungen siger nej nu!

 

Så synes jeg også det er lidt dyrt, og forvirrende at helt præcist vide hvad man får for pengene.

Især det at man ikke kender emnerne synes jeg er lidt spøjst!

Hvordan foregår det så når alle er tilmeldt er det så igen om at være hurtigt når emnerne bliver offentliggjort og så først til mølle?

 

Jeg synes også det er dyrt og forvirrende!

Hvis jeg vidste mere om emnerne og udbyttet ville jeg overveje det, mens om det er nu tror jeg ikke!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er tilmeldt - turde godt tilmelde mig på navnene alene, så jeg sparede pengene og tilmeldte mig via Super Early Bird Special. :-)

 

Til gengæld er værelsespriserne på Hotel Legoland lidt dyrere end de priser, de første havde annonceret at man fik som tilmeldt på ClickerExpo. Men pyt, vi er tre, der skal dele værelse, så det er jo med til at holde prisen nede. :-)

 

Jeg glæder mig i hvert fald helt vildt, det kan kun blive godt, er jeg sikker på. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har tilmeldt mig.

I 2013 var jeg i USA, men denne gang kan jeg spare rejse og hotel. Til gengæld har jeg tilmeldt mig frokosten.

Jeg savnede den dialog med ligesindede da jeg var i USA og jeg regner med at der igen vil være markeret interessefællesskaber (agility, obedience, SAR o.s.v.) ved frokostbordene.

Jeg håber at der kommer nogle interessante Labs og gerne nogle foredragsholdere som kan komme med nogle "provokerende" betragtninger. :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...