Hop til indhold

Nogen der kender til dette?


Nicolebennedsen
 Share

Recommended Posts

Gæst DorteDK

Umiddelbart - det er lidt svært at se på billeder, men så tror jeg det er en bums, eller der måske er gået lidt betændelse i en hårsæk.

 

Min den gamle lab har haft det et par gange - og da fik jeg at vide det "bare var en bums" men som sagt det er lidt svært at se på et billede ;-)

 

Hvor ser hun sød ud :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er flere muligheder :-)

 

din hund ser godt nok dejlig ud.. sikke en nuser he he..

 

årsager til rød knop eller vækst ved hunds mund. (5 min googlesøgning.) : Acne, svamp, infektion, kontakt allergi, kontakt allergi til plastic madskål....

 

jeg ville nok æde et konsultations gebyr fra dyrelægen og lade ham/hende kigge på det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Syntes også dyrlægen skal se det. Det kan være det skal smøres med lidt antibiotika creme.

 

I samme åndedrag kan jeg fortælle at min yngste beagle har haft noget lign. Det viste sig at være svamp. Det gik så i overlæberne på ham når han støvede rundt med tuden i jorden - så opstod der en slags "slid" på begge sider af overlæberne. Det kunne være så slemt at han sled hul på læberne. Darwin fik noget at smøre det i og efterfølgende har jeg smurt hans læber med melissa arnica salve - specielt til natten. Og det har kunnet holde det nede.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...