Nicolebennedsen Skrevet Januar 21, 2016 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2016 Min hund har fået en lille rød gevækst under hagen, som hun umiddelbart ikke synes er rar man rører ved. Nogen der ved hvad det kan være? Det ligner mest en rød bums.... Men er lidt bange for hvad det kan være Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nicolebennedsen Besvaret Januar 21, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2016 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DorteDK Besvaret Januar 22, 2016 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2016 Umiddelbart - det er lidt svært at se på billeder, men så tror jeg det er en bums, eller der måske er gået lidt betændelse i en hårsæk. Min den gamle lab har haft det et par gange - og da fik jeg at vide det "bare var en bums" men som sagt det er lidt svært at se på et billede Hvor ser hun sød ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Engell Besvaret Januar 22, 2016 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2016 Det er flere muligheder din hund ser godt nok dejlig ud.. sikke en nuser he he.. årsager til rød knop eller vækst ved hunds mund. (5 min googlesøgning.) : Acne, svamp, infektion, kontakt allergi, kontakt allergi til plastic madskål.... jeg ville nok æde et konsultations gebyr fra dyrelægen og lade ham/hende kigge på det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Januar 22, 2016 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2016 det kan jo være 100 forskellige ting, inklusive en god-eller ondartet svulst. Altid dyrlæge med den slags! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Beaglepack Besvaret Januar 22, 2016 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2016 Syntes også dyrlægen skal se det. Det kan være det skal smøres med lidt antibiotika creme. I samme åndedrag kan jeg fortælle at min yngste beagle har haft noget lign. Det viste sig at være svamp. Det gik så i overlæberne på ham når han støvede rundt med tuden i jorden - så opstod der en slags "slid" på begge sider af overlæberne. Det kunne være så slemt at han sled hul på læberne. Darwin fik noget at smøre det i og efterfølgende har jeg smurt hans læber med melissa arnica salve - specielt til natten. Og det har kunnet holde det nede. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret Januar 22, 2016 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2016 Min münsterlænder havde noget lignende da han var unghund, det forsvandt og kom igen et par gange, jeg har ikke set det siden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts