Hop til indhold

GODE IDERE SØGES.


LUNITA
 Share

Recommended Posts

Vi har haft:

æggevæddeløb med hund i snor

hundebowling

apportering af x antal genstande på tid

rallybane med kæmpebamser i favnen

mini agilitybane løbet med syngende dyr i hænderne

trillebørvæddeløb hvor hunden skal blive i vognen

spandeøvelse på stribe, frem og tilbage med hunden i fri ved fod imellem spandene på tid

agility på havetraktor eller med sækkevogn

Link til indlæg
Del på andre sites

Tja... kan da komme et eller 2 forslag :-)

FJERN @ I min link.... jeg er ikke ud over 25 posts endnu, så må som sådan ikke poste links yet..... (spam beskyttelse.)

 

"hvem tømmer flasken først."

youtube.com/@watch?v=RfF4aZpUytA

 

man kan vel tage tid, eller have flere og se hvem der først tømmer den :-)

(min egen hvalp på 6 mrd, brugte godt 5 min på at "regne" den ud første gang, anden gang bed den flasken i stykker æv :-( men sådan er det jo.....)

 

"Distance løb."

lav en bane på en 20m eller sådan...

 

Først løber ejeren på tid, stopper og kalder på sin hund, her tages en ny tid.... forskellen mellem de to tider er det antal point man får. På denne måde er det ikke en garanti at være fysisk i form og det bliver lidt mere random hvem vinder

og knap så meget.... hvem vejer ikke 100 kg eller har en langsom hund.

 

 

"Fang kaninen."

en snor bindes om livet på ejeren... som slæber en "bamse" eller andet spændene.... der kan få hundens interesse... efter 10 sek. slippes hunden som vil løbe efter ejeren og "kaninen." hvem kan nå længst inden deres hund "fanger" dem.....

 

 

"Sko-Roulette."

ejerne afgiver sin ene sko, de sættes op på en række.... der ligges 1 lækker godbid i hver sko.....(eks, 10 point hvis hunden vælger godbidden fra sin ejers sko først :-)..... kan hunden tømme alle sko inden...xx antal sekunder/minutter vanker der X antal point.)

 

 

"Lady og vagabonden stafet."

alt efter hvor sarte folk er.... men here goes...

Ejeren får en skål med godbidder af en eller anden slags... ejeren har hænderne bundet på ryggen... hvem kan fodre sin hund med alle godbidderne og tømme skålen først.?

 

 

håber noget af det er brugbart :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...