Hop til indhold

Hvordan finder man agilitystævner?


mixpuppy
 Share

Recommended Posts

Hej!

Nu er Molly og jeg jo lige begyndt til agility, og hun er jo altså bare så dygtig at jeg er begyndt at synes det kunne være sjovt med det dér stævnehalløj. Men jeg ved ikke, hvordan man opsnuser hvor konkurrencerne gemmer sig henne - jeg har kigget lidt rundt og fundet et par stykker (meget få her på Sjælland), men det er svært at finde yderligere information end hvem der holder det, så jeg ville ikke vide hvordan tilmelding foregår, og jeg må indrømme jeg ikke kender så meget til de forskellige agilityklasser m.m. Har deltaget i et par konkurrencer med min gamle DSG i sin tid, men kun den slags der blev holdt internt i vores daværende hundeklub, samt lidt andet uofficielle man kendte til via snakken med andre hundetrænere :lun:

 

Så, er der nogen, der kan hjælpe mig med en stævnekalender og andre gode råd til hvis man gerne vil ud og starte mest for oplevelsen og ikke så meget konkurrencen.. Ville vi blive glade :-D Vi er som sagt lige begyndt til agility, så det skal selvfølgelig først være en del længere henne på sæsonen.

 

DSC_0593.jpgog selvfølgelig en lille hilsen fra mollycollien, der er blevet så voksen - altså :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Agilitystævner i DKK-regi finder du på hundeweb.dk under "aktiviteter". Her vælger du "agility" under "type", så kommer agilitykalenderen frem. DKK's stævner er åbne for alle, man skal bare ha' en resultatbog fra DKK.

 

DcH afholder også stævner, her kræves dog at man er medlem af en DcH-klub for at få en resultatbog. DcH's stævner finder man på dch-tilmeld.dk.

 

Så er der DGI, men dem kender jeg ikke rigtig til, men måske der dukker en anden op i tråden som ved mere om det? Ellers bør din træner vide mere om stævner i jeres område.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...