Hop til indhold

VetPro Ørerens


mestery
 Share

Recommended Posts

Hej

 

Jeg har 50ml ørerens til min hund jeg købte for et år siden, men som jeg husker det er det lige så tyndt som vand, men mit er nu som sirup kan jeg tynde det op med noget kold kogt vand,

 

Mvh

Johnny

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej du kan aldrig hælde vand i din hunds ører

 

Står det koldt?

 

Datoen er nok u åbnet. Desuden lyder det mærkeligt. Jeg har ører rens i flere år uden det ændre sig.

 

det jeg bruger til kræet ændrer heller ikke konsistens i åben tilstand - det står mørkt i et skab

 

jeg ville aldrig hælde ørerens der ikke så ok ud i min hunds ører - det er simpelthen for risikabelt og i stedet for at skulle bruge 100 kr på en ny flaske kan man ende med adskillige besøg hos dyrlæge, dyr medicin og ikke mindst en hund der får meget ondt i ørerne...

Link til indlæg
Del på andre sites

Men du fortynder det vel med vand for at hælde det i din hunds ører? Så vandet ender i din hunds ører? :hmm:

 

Nej... Du kan ikke vide, hvorfor produktet er blevet tykt. Sandsynligvis er det oget væske, der er fordampet.

Men det kan få andre ting i væsken til at lave bundfald. Eller krystaller.. Som ikke nødvendigvis bare opløses igen ved at hælde vand på...

Væskens sammensætning er helt ændret.. Og det er ikke til at se årsagen til ændringen.. Så kan du ikke ændre væsken tilbage igen..

 

Glæd dig hellere over, at du ikke har haft brug for den ørerens i et helt år! :-P Det er da dejligt, at ørerne er så fine.

Hvis du har brug for ørerens nu, så kunne du måske nøjes med at købe en mindre flaske...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...