Hop til indhold

Hvor meget må din hund gø?


Aslan
 Share

Recommended Posts

Gæst mulline

Alt det hun vil, men nok mest fordi hun slet ikke gider:mrgreen:

 

Hun gøer kun hvis der er nogen der banker på døren:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 55
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst SikkeEtHundeliv

Det er ok at gø når der står nogen ved døren og pusler.

Det er ok at gø når genboerne går forbi og stopper op for at snakke til ham over hækken - Så er de sgu selv udeom de gør.

 

Går genboerne bare forbi så skal der ikke gøes.

Ellers gør de ikke ret meget og stort set aldrig indenfor når jeg er hjemme - De gør lidt når jeg ikke er hjemme og de kan høre lyde fra naboen der pusler rundt i sin have.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde

her i huset vil jeg helst have mine hunde ser alle fremmede som hjertelig velkomne og der skal helst ikke go af dem overhovedet. vi har hus alarm saa jeg har ikke brug for levende skraemme midler.

 

min personlige smag er at de goede saa lidt som muligt, altsaa kun naar det er absolut paakravet, hvis noget er ud over det saedvanlige.

 

men de skal da have lov, naar jeg synes det er iorden. f.eks naar de leger i parken eller om dagen i haven. ca. 20 min. goen med pauser om dagen er ok for mig og vores naboer. om natten og aftenen er goeri ikke velanset og saa skal man vaere stille med mindre der sker en katastrofe af en art.

 

tilsyneladende virker det udemaerket for vores 3 hunde, de er ikke depressive eller lider paa anden maade nod, men er glade og velfungerende.

Link til indlæg
Del på andre sites

når det ringer på døren er det ok med et par bjæf og ellers under hundeleg, der lyder han dog som en total tøs med et meget skingert bjæf mens han kan lyde vældig stor og farlig ellers :lol:

 

Det smutter dog af og til for ham i andre situationer, men ikke noget der er decideret generende for os eller naboerne. Jeg ville nu gerne træne det væk, men der er absolut ingen rød tråd i hvornår han gør :vedikke:

 

9 ud af 10 gange kan folk gå forbi haven, posten kan smide noget i postkassen, nabohunden kan gø og vi kan høre mærkelige lyde udenfor uden han gør af det. Den sidste gang farer han op og gør løs :vedikke: han ved dog godt han ikke må, så et "stop" er som regel nok.

Undtagen hvis han har sovet dybt og pludselig farer op og gør af spøgelser :rolleyes: det kræver lidt tid at få ham til at falde ned der...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...