Aslan Besvaret December 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 28, 2008 (rettet) Dogue (fotografen ) kan lige gører Aslan endnu mere lækker Redigeret December 29, 2008 af Aslan 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret December 28, 2008 Rapporter Share Besvaret December 28, 2008 Douge (fotografen ) kan lige gører Aslan endnu mere lækker Tak;-) Jah, det er vist et ok billede:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst gadekryds Besvaret December 28, 2008 Rapporter Share Besvaret December 28, 2008 hvis vi købte sådan noget pive legetøj til tyson ville vi ikke engeng kunne nå at optage 1,7 min. før det var bidt til ukendelighed heldige dig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret December 28, 2008 Rapporter Share Besvaret December 28, 2008 Douge (fotografen ) kan lige gører Aslan endnu mere lækker Kæft hvor er han lækker Super billede :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret December 28, 2008 Rapporter Share Besvaret December 28, 2008 Kæft hvor er han lækker Super billede :5up: Hey dumle-mor. Jeg har bare nusset Aslan æv-bæv:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret December 28, 2008 Rapporter Share Besvaret December 28, 2008 Hey dumle-mor. Jeg har bare nusset Aslan æv-bæv:mrgreen: Baah! (Hvor er Nolike's "fornærmet" smiley når man skal bruge den )... Jeg er da ligeglad... somom jeg overhovedet har lyst til at nusse sådan en kæmpe farlig hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret December 28, 2008 Rapporter Share Besvaret December 28, 2008 Han er da bare en lækker-bisken, det "lille" dyr ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dipy Besvaret December 29, 2008 Rapporter Share Besvaret December 29, 2008 Wow et lækkert billede af smukke Aslan - han er bare for lækker :mums: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret December 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 29, 2008 Han er da bare en lækker-bisken, det "lille" dyr ! Og i morgen er det projekt Simba Uh hvor jeg håber det bliver ligeså godt og at de bare kommer til at hygge sig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret December 29, 2008 Rapporter Share Besvaret December 29, 2008 Nøj, et lækkert billede :5up: Elsker de der øjenbryn :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret December 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 29, 2008 Nøj, et lækkert billede :5up:Elsker de der øjenbryn :hjerte: Så skulle du se dem når han leger med sine øjnbryn, det ser så sjovt ud. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret December 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 29, 2008 Så har vi jo købt nyt kamera Gnæk gnæk gnæk, det hjalp lige lidt at Frank sendte et super lækkert billed af aslan igår. Så nu skal der øves, vi har lige prøvet lidt, meeeeeeeeen øvelse gør mester. Her er et at de første vi har taget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret December 29, 2008 Rapporter Share Besvaret December 29, 2008 dejlige billeder. hvilket kamera har i købt? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret December 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 29, 2008 dejlige billeder. hvilket kamera har i købt? Canon eos 450 D Så nu skal jeg rigtig øve. Jeg har længe nærmest plaget for at få et nyt kamera, men så sendte frank jo billeder igår, og kærestens bror skulle også ud og købe et, og så fik jeg jo lige prikket lidt mere om at når jeg nu tog sååååååå mange billeder af hunden, burde vi jo få et kamera der var vores hudn værdigt :blink: Og han gav sig, og så fik jeg også en lærer bog med :klap2: Er igang med at lærer om blænde og hvorfor det er en af de 2 aller vigtigste ting i verden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret December 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 29, 2008 Tjae, ansigtet siger mere end ord 2 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret December 29, 2008 Rapporter Share Besvaret December 29, 2008 Tjae, ansigtet siger mere end ord Ej, for s**** !!! Det er bare et super billede af den bette !!!!:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bella Besvaret Januar 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 2, 2009 Aslan,din hund ockso dajlig, hur gamal han? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 2, 2009 Aslan,din hund ockso dajlig, hur gamal han? Mange tak. Han er 9 mdr Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 10, 2009 Jeg syntes at han er bedårende..........fra begge sider Vi sad og lavede lyde, og så bliver han jo helt.......drej-sagelig Frem med kameraet som altid :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Januar 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 10, 2009 Jeg syntes at han er bedårende..........fra begge sider Vi sad og lavede lyde, og så bliver han jo helt.......drej-sagelig Frem med kameraet som altid :blink: Kæft hvor er han bare dejlig Springer han så rundt og tror i skal lave noget bagefter? Det gør Dumle nemlig, hvis da ikke han går lige efter næsen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2009 Kæft hvor er han bare dejlig Springer han så rundt og tror i skal lave noget bagefter? Det gør Dumle nemlig, hvis da ikke han går lige efter næsen Næ, når vi stopper så kan det da godt være han henter et ben, men mere bliver det ikke til Uh, en Dumle parat til sjov og ballade, det må se sødt ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Januar 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2009 Næ, når vi stopper så kan det da godt være han henter et ben, men mere bliver det ikke til Uh, en Dumle parat til sjov og ballade, det må se sødt ud Hvor sødt Jeg syntes ikke det ser så sødt ud når han springer lige efter næsen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret Januar 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2009 Tjae, ansigtet siger mere end ord DET er bare et SUPER billed :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2009 DET er bare et SUPER billed :5up: Mange tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2009 Hvor sødt Jeg syntes ikke det ser så sødt ud når han springer lige efter næsen Æææææææh okay det kan jeg godt se. Kæmpe chock Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts