Hop til indhold

Erfaring med Vetcurs produkter?


esmadsen
 Share

Recommended Posts

For ikke så længe siden skiftede jeg foder til Elton, fordi hans afføring var lidt for lind. Jeg skiftede ham over på Kingsmoor og afhøringen blev fastere, men til gengæld kom der meget mere af den. Ift. Den lille mængde han spiser, kommer der altså virkelig meget ud igen, så jeg er kommet i tvivl om han optager det, han skal.

Jeg har på det varmeste fået anbefalet af fodre med Vetcurs Gourmix.

Jeg kunne egentlig bare godt tænke mig og høre lidt erfaringer både med foder men også med deres olier. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har kun erfaring med deres vådfoder og olier. Vådfoderet er af ikke-imponerende kvalitet. Det er lavet af animalske biprodukter, og man kan få meget bedre kvalitet til mindre penge. Deres olier.... Altså, de påstår jo at de kan kurrere både kræft og autoimmune sygdomme. Jeg tror nærmere at de slet og ret kvæler alt liv med de enorme mængder olie dyr skal indtage efter deres vejledende mål.

 

Så alt i alt er jeg ikke imponeret!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har kun erfaring med deres vådfoder og olier. Vådfoderet er af ikke-imponerende kvalitet. Det er lavet af animalske biprodukter, og man kan få meget bedre kvalitet til mindre penge. Deres olier.... Altså, de påstår jo at de kan kurrere både kræft og autoimmune sygdomme. Jeg tror nærmere at de slet og ret kvæler alt liv med de enorme mængder olie dyr skal indtage efter deres vejledende mål.

 

Så alt i alt er jeg ikke imponeret!

 

Spændende læsning - og lidt noget andet end det jeg har hørt. Jeg er generelt ikke så stor fan af at læse ingredienslister til hunde - synes det kan være svært at gennemskue dem.

 

Vetcur gourmix var det bedste overhovedet for min basse hund og suverænt det hun trivedes bedst på.

 

Doserne for den daglige ration var ret små, hvilket var perfekt da basse var ret småtspisende. Derudover fungerede hun rigtig godt på det :-)

 

Elton er også ret småtspisende, så det er måske meget godt.

 

Jeg har besluttet mig for at give det en chance, og så må vi jo se :-). Synes bare det er lidt spændende, hvor forskelligt hunde kan fungere på det samme foder.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...