Hop til indhold

Kæbe operation ? efterfølgende ?


diablosmor
 Share

Recommended Posts

Hej alle sammen, jeg har brug for råd :)

 

Jeg står i den utrolig uheldige situation at min kammerats tæve har angrebet min,

og hun har bla. fået knust det yderste ved kæben i stykker i undermunden.

Hun er lige blevet opereret og har mistet de små tænder og nu kun har hjørne tænderne igen.

 

Er der nogle her inde der har prøvet en ligende operation og ved med følger af skaden hvad indvirkning de har haft på jeres hunde ?

 

Jeg bund ulykkelig og vil selvfølgelig min lille hund det bedste :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh nej, hvor frygteligt:( Stakkels hund!

 

Mange hunde mister en eller flere af de små fortænder, og det betyder ikke det store. Hun kan få svært ved at skovle foderpiller op, men omvendt er det ikke sikkert at det bliver et problem. Hun skal jo nok have opblødt foder eller vådfoder i et godt stykke tid, men så må du se derefter.

 

God bedring:ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dyrlægen sagde at hun skulle have opblødt foder de næste 6-8 uger og må ikke tygge på noget, og skal holdes i ro. det tror jeg faktisk bliver min største udfordring med en 8 måneder hvalp, med masser af glad energi :/

 

 

den anden tæve er en "delehund" hun er gravid og venter hvalpe, og var så blevet påduttet hjemme hos mig, hvilket ikke var aftalen..

så det delvist min egen fejl at jeg ikke har lukket dem hver for sig, når stakkels lille Alba også er i løbetid..

 

Hun blev HELT uskyldigt angrebet, og gjorde igen modstand :/

 

jeg gal i sindet, og en dyrlæge regning på 18.-20.000 hvor han vil betale halvdelen.

den er jeg bare ikke helt enig i :/

 

Hun har det heldigvis godt, og operationen er gået godt, hun kommer muligvis hjem på søndag...

Dyrlæge er lidt overrasket over hun slet ikke virker påvirket af det overhovedet, så har en sej lille tøs :D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...