Hop til indhold

lineføring/fri ved fod (rally) kurser eller træning


Daiyu's slave
 Share

Recommended Posts

Hej

 

Jeg er ny her på siden og glæder mig til at kunne få glæde af alle de kloge hoveder herinde :-D

 

Daiyu, min Islandske fårehund på knapt to, var til vores første Rally begynder konkurrence igår i DcH Bording. Det var en rigtig god oplevelse og vi endte med 88 point.

 

Noget af det vi har sværest ved er vores lineføring/fri ved fod arbejde. Jeg har svært ved at bibeholde kontakten, når der sker noget omkring os.

Og kunne i det hele taget godt tænke mig at få et rigtig flot fri ved fod arbejde.

 

Mit spørgsmål er derfor om I kan anbefale et godt kursus eller ligende, helst i Jylland?

 

Mvh en træt, stolt og forhåbningsfuld hundefører

Link til indlæg
Del på andre sites

Vil tro de fleste klubber har lydighedshold og/ eller Rallyhold hvor de arbejder med fvf / lineføring, men om nogle af dem har specifikke kurser i præcis den disciplin ved jeg ikke. Ellers er det jo altid en mulighed at tage en enetime et sted, og få nogle værktøjer man kan arbejde med hjemme.

 

er du medlem af Rally-lydighed på facebook? Der kommer ofte opslag om kurser inde, det kunne være der var noget af interesse for jer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...