Hop til indhold

Freya har fået fred....


Museklik
 Share

Recommended Posts

Jeg har ikke været logget på længe.

I tirsdags aflivede vi Freya.

 

Hun havde tiltagende knæproblemer. Løse knæ. Det ene knæ har været helt ude af led en gang. Det skete i 2012 eller 13. Da vi var på ferie i Frankring. Var hos en fransk dyrlæge.

Det er ikke sket siden - og jeg anede ikke, at den havde problemer. I sommeren 15 begyndte hun ikke at kunne hoppe op i bil/seng/sofa. Periodisk. Typisk et par dage - så forsvandt det. Hen over sensommeren/efteråret kom det hyppigere. Vi fik hende tjekket og taget billeder. De sagde, at der ikke var noget at se, og at hun nok havde slået sig. Siden er problemet taget til. Det var næsten konstant her til sidst. Vi gik til en ny dyrlæge. Han mente, at de ofte skred ud for hende - ikke helt, men delvist. At det kun ville gå en vej... Så vi valgte at aflive.

Jeg savner hende.

 

Har lige siddet og læst mange af de indlæg jeg har skrevet herinde. Og jeg bliver ked af, at vi ikke var opmærksomme på problemet før. Mange af de problemer hun udviste skyldtes måske smerter. Og ja selvfølgelig at hun ikke blev stimuleret det første halve år. At hun var en blandingshund, mixet af en uheldig sammensætning. Men smerterne. Dem kunne jeg have ændret på. Hvis jeg havde vidst.

 

På fredag får jeg besøg af 3 mulige nye hunde fra King of Lions. Jeg glæder mig. Kan ikke vente. Her er så tomt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...