Hop til indhold

Forskellighederne i flokken


Isabelle
 Share

Recommended Posts

Lina, Kela, Fie og jeg smutter en tur til hundeskoven ved Bagsværd sø. Her har man lavet en ny bro siden sidst - en flydebro af metal. Da jeg holder så vældigt af at præsentere mine hunde for alskens nyt, må jeg da også lige prøve at lokke dem ud på denne bro...........

Fie, der er yngst og ret glad for vand, springer i søen og overvejer at "angribe" broen fra søsiden. Hun fortryder dog og går op igen til mor Kela.

Kela ser ud til at tænke 27 tanker om, hvorvidt denne bro er virkelig virkelig farlig - FOR farlig. Men på den anden side sidder hendes menneske jo derude. Åh, det er svært.

Gamle Lina tusser rundt for sig selv og snuser - skide ligeglad med den bro. Men da hun er færdig med at snuse, vader hun ud på den med et udtryk a la: Hvor svært kan det være, venner? :lol:

 

Det er sååååå sjovt at opleve forskellighederne i min lille hundeflok :hjerte:

 

a13.jpg

a9.jpg

a10.jpg

a11.jpg

a12.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Lina, Kela, Fie og jeg smutter en tur til hundeskoven ved Bagsværd sø. Her har man lavet en ny bro siden sidst - en flydebro af metal. Da jeg holder så vældigt af at præsentere mine hunde for alskens nyt, må jeg da også lige prøve at lokke dem ud på denne bro...........

Fie, der er yngst og ret glad for vand, springer i søen og overvejer at "angribe" broen fra søsiden. Hun fortryder dog og går op igen til mor Kela.

Kela ser ud til at tænke 27 tanker om, hvorvidt denne bro er virkelig virkelig farlig - FOR farlig. Men på den anden side sidder hendes menneske jo derude. Åh, det er svært.

Gamle Lina tusser rundt for sig selv og snuser - skide ligeglad med den bro. Men da hun er færdig med at snuse, vader hun ud på den med et udtryk a la: Hvor svært kan det være, venner? :lol:

 

Det er sååååå sjovt at opleve forskellighederne i min lille hundeflok :hjerte:

 

[ATTACH=CONFIG]133120[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]133121[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]133122[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]133123[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]133124[/ATTACH]

 

Al begyndelse er svær... Mange har også problemer med, at gå på trapper man kan se igennem, fx. gitterrist trapper, der jo garanteret også gør ondt i poterne. Men, ja det er sjovt så stor forskel der kan være på dem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg købte faktisk en gitterrist til mit sidste kuld hvalpe, Niels - for at vænne dem til den slags. Det blev de så :blink:

 

[ATTACH=CONFIG]133125[/ATTACH]

 

:5up: Jeg er så ond, at jeg træner Aslan på gittertrapper, selvom det egentligt ikke er nødvendigt. Havde bare engang en episode på job hvor jeg skulle op med hund og kræet ikke ville fordi han aldrig havde prøvet det før. Aslan er bare hyggehund, men jeg kan godt lide, at han er upåvirket af omstændighederne...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK

Sikke søde billeder og fedt sted !

Nogle gange undrer jeg mig også over forskellen på mine to.

Walther gider bestemt ikke trapper og har aldrig brudt sig om at gå på "underligt" underlag.

Zeus er ligeglad han er slet ikke bange for at prøve nye ting. Så længe jeg hjælper ham ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bryder mig heller ikke om gittertrapper - hvis der er mere en 3-4 trin :-D

 

- Og så får hundene lidt af en udfordring, når manden og jeg skal til Bornholm med dem i næste måned. Fie har aldrig været på en færge. Lina og Kela har, men ingen af dem er vilde med trapperne fra vogndæk og op - samt ned igen. Det har været OK at få én hund op, men her skal et af os mennesker have TO hunde op (og ned igen) samtidig. Det bliver interessant. He he. Vi må hellere vente på, at alle de andre mennesker er kommet op først.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bryder mig heller ikke om gittertrapper - hvis der er mere en 3-4 trin :-D

 

- Og så får hundene lidt af en udfordring, når manden og jeg skal til Bornholm med dem i næste måned. Fie har aldrig været på en færge. Lina og Kela har, men ingen af dem er vilde med trapperne fra vogndæk og op - samt ned igen. Det har været OK at få én hund op, men her skal et af os mennesker have TO hunde op (og ned igen) samtidig. Det bliver interessant. He he. Vi må hellere vente på, at alle de andre mennesker er kommet op først.

 

Mener der er elevator fra vogndækkene.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bryder mig heller ikke om gittertrapper - hvis der er mere en 3-4 trin :-D

 

- Og så får hundene lidt af en udfordring, når manden og jeg skal til Bornholm med dem i næste måned. Fie har aldrig været på en færge. Lina og Kela har, men ingen af dem er vilde med trapperne fra vogndæk og op - samt ned igen. Det har været OK at få én hund op, men her skal et af os mennesker have TO hunde op (og ned igen) samtidig. Det bliver interessant. He he. Vi må hellere vente på, at alle de andre mennesker er kommet op først.

 

Jeg kan heler ikke lide gitter trapper. ...

 

Hvorfor ikke bruge elevator?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, Paradisbakkerne må vi besøge - og Gudhjem med røget sild i havnen - og Helligdomsklipperne - og alt muligt andet.

Jeg glæder mig vildt. Det er alt for mange år siden, jeg har været på denne skønne ø. Jeg VILLE også gerne til Christiansø, hvor min oldefar var præst. Men det er nok for meget at byde hundene - sejlturen :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Øh er det behageligt?
Aner det ikke. Men jeg tvang altså ikke hvalpen til at lægge sig der :-D

 

Hvalpe vil altså nogengange ligge sig til at sove på *hvadsomhelst*... Bortset fra erfaringer med min egen, som gerne lagde sig til at sove på kanten af hårde dørtrin og lignende, så jeg engang en youtube video af en hvalp som faldt i søvn med snuden i en vandskål... den blev ved med at halvvågne fordi den var ved at drukne, kunne lige løfte snuden over vandkanten, for derefter at gentage affæren med at falde i søvn igen :lol::rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvalpe vil altså nogengange ligge sig til at sove på *hvadsomhelst*... Bortset fra erfaringer med min egen, som gerne lagde sig til at sove på kanten af hårde dørtrin og lignende, så jeg engang en youtube video af en hvalp som faldt i søvn med snuden i en vandskål... den blev ved med at halvvågne fordi den var ved at drukne, kunne lige løfte snuden over vandkanten, for derefter at gentage affæren med at falde i søvn igen :lol::rolleyes:

 

En af mine faldt i søvn med hovedet på kanten i ungernes badebassin. Man hørte bare blub, blub, blub... Så vågnede han og lagde mulen op på kanten igen og faldt i søvn igen... blub, blub, blub... :lol: Vi skreg af grin!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvalpe vil altså nogengange ligge sig til at sove på *hvadsomhelst*... Bortset fra erfaringer med min egen, som gerne lagde sig til at sove på kanten af hårde dørtrin og lignende, så jeg engang en youtube video af en hvalp som faldt i søvn med snuden i en vandskål... den blev ved med at halvvågne fordi den var ved at drukne, kunne lige løfte snuden over vandkanten, for derefter at gentage affæren med at falde i søvn igen :lol::rolleyes:

 

Zorro sover også de sjoveste steder.....

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...