Hop til indhold

Hvalp der sjattisser. Blærebetændelse?


MarieF
 Share

Recommended Posts

Vores lille hvalp på 9 uger sjattisser en del. Han er selvfølgelig ikke helt renlig endnu, men er god til at give tegn når han skal ud. Han tisser dog mange gange i træk og indenfor laver han nogle gange nogle sjattåre uden at give tegn. Det synes jeg er lidt mærkeligt. Kan det være blærebetændelse? Det lugter ikke.

Link til indlæg
Del på andre sites

Han blev frikendt og dyrlægen synes han var SÅ fin og sådan en god blanding. Til gengæld kostede det så 1000kr :eek: Mine svigerforældre sagde bagefter, at han er den dyreste i hele byen. Det vidste jeg ikke og vores gamle dyrlæge er for langt væk i forhold til hvor vi bor nu... Skal i hvert fald ikke til ham igen :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 6 months later...

Vi har en 6 måneder gammel hvalp og havde samme oplevelse, her lugtede dens tis heller ikke og det var helt klart. Vi fik den alligevel undersøgt for blærebetændelse, hvilket den ikke havde. Ud fra hvad jeg har læst andre steder kan det nu stadig godt være blærebetendelse, så hold godt øje. Hvis I komme til et punkt hvor I vil have den undersøgt, så husk at spørg til prisen! Vi endte med en ordenlig regning (1800 kr.), bare for en undersøgelse om blærebetændelse.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...