Hop til indhold

Uuuj vi fik sneee (mange billeder)


JeanetteH
 Share

Recommended Posts

Hvor er hun bare en smuksak - og hvor har det pyntet :-D

 

Øhh du er altså rigtig god til at tage billeder - vil du ikke mødes med mig og mine hunde en dag ??? uhhh tør næsten ikke spørge :oops:

 

Taaark:mrgreen:

 

Jo det vil jeg da rigtig gerne:-D Jeg kan dog ikke love at resultatet bliver godt.. Men jeg vil rigtig gerne have hunde at øve mig på:-D

 

Vi skal bare have en dag med sol, altså :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Og der fik du saa mine billeder - som jeg ellers var ganske stolt af til komplet at blegne... Hold op hvor er du god til at tage billeder...

 

Er det noget du goer mod betaling?

 

Aaaaj da ikke betaling.. så god er jeg altså ikke:oops::oops:

 

Men jeg vil rigtig gerne øve mig på andre hunde.. Jeg kan bare ikke love et 100% godt resultat, da jeg stadig lærer:-)

 

Men hvis du vil lægge hund til, så kunne vi da nok finde ud af noget:-)

 

Dog skal det være sol:-)

 

Og tak for ros:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Fantastiske billeder :5up: Noomi vil også gerne være prøvekanin hvis du har overskud til flere? :mrgreen:

 

Ork ja:-D Hun vil være en stor test, da det altid er svært at tage billeder af lyse eller sorte hunde. Og mange tak:mrgreen:

 

Men så længe I er indforstået med, at det ikke er sikkert, at der bliver et brugbart resultat, så er jeg helt med på den

 

Og vi kan da også køre.. hvis vi har mulighed for at låne min fars bil:-)

 

Og igen.. det hele afhænger af sol :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Aaaaj da ikke betaling.. så god er jeg altså ikke:oops::oops:

 

Men jeg vil rigtig gerne øve mig på andre hunde.. Jeg kan bare ikke love et 100% godt resultat, da jeg stadig lærer:-)

 

Men hvis du vil lægge hund til, så kunne vi da nok finde ud af noget:-)

 

Dog skal det være sol:-)

 

Og tak for ros:-D

 

 

Det er rart at vide at hvis vi komer forbi køge en dag, så står du parat HVIS solen skinner :blink::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maustique
Aaaaj da ikke betaling.. så god er jeg altså ikke:oops::oops:

 

Men jeg vil rigtig gerne øve mig på andre hunde.. Jeg kan bare ikke love et 100% godt resultat, da jeg stadig lærer:-)

 

Men hvis du vil lægge hund til, så kunne vi da nok finde ud af noget:-)

 

Dog skal det være sol:-)

 

Og tak for ros:-D

 

Ihh.. Altsaa det vil vi meget gerne... Jeg har en hvalp paa 14 uger og hun er svaer at holde i ro - saa det bliver ogsaa en udfordring (selvom det ser ud som om du er rigtig god til at tage billeder af hunde i bevaegelse)

 

Og jeg arbejder i Kbh saa koerer lige forbi Koege hver dag :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Super flotte billeder!!! :5up:

 

psssst! Kan du ikke lige træne lidt med mig også - jeg trænger til at tabe nogle kilo ;)

 

Tusind tak:-)

 

Jamen kom du her hjem, så skal jeg gerne sætte dig i gang.. Så kan du tage Luna med:-)

 

Vi skulle ud og løbe her til morgen.. Gik også fint i 2½ minut. Så løb Luna ind foran mig og spændte ben, så jeg slog mig godt og grundigt. Har lige været ovre ved lægevagten og få stivkrampevaccination og bundet knæet ind.

 

Jeg har i forvejen en masse problemer med mine knæ og er startet langsomt op på at løbe.. Vi var nået til 10 minutters løb, det er nu sat godt og grundigt tilbage, da jeg ikke kommer ud og løbe ihvertfald en uge:(

 

Knæet er hevet til dobbelt størrelse, fik også et vrid i ankel og lysken...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...