Hop til indhold

Ghinis hvalpe (whippet)


Kirsten H
 Share

Recommended Posts

Var du ikke på vej i seng for flere timer siden??? Kan du se at få noget søvn! :sove:

 

Jo, men der kom hele tiden nogle hvalpe i vejen ;-)

 

Jeg fik sovet 2x4 timer, så det er herligt, nu føler jeg mig ganske frisk igen.

 

P7231849.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 138
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jo, men der kom hele tiden nogle hvalpe i vejen ;-)

 

Jeg fik sovet 2x4 timer, så det er herligt, nu føler jeg mig ganske frisk igen.

 

[ATTACH=CONFIG]133475[/ATTACH]

 

Dygtig! :klap:

 

Jeg ville dæleme ikke få meget søvn med huset fuld af den slags lækkerheder :lun: Egentlig er det nok meget heldigt, at vi bor så langt væk. Ellers ville jeg nok banke på i tide og utide for lige at få et kig :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dygtig! :klap:

 

Jeg ville dæleme ikke få meget søvn med huset fuld af den slags lækkerheder :lun: Egentlig er det nok meget heldigt, at vi bor så langt væk. Ellers ville jeg nok banke på i tide og utide for lige at få et kig :hjerte:

 

Det kunne da være hyggeligt, men måske ville Gustav og Ingle komme til at føle sig lidt forsømte ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvordan går det med Ghinis mave osv.?

 

Hun har det utrolig fint, syningen ser rigtig pæn ud og hverken hun eller hvalpene har fået dårlig mave af den antibiotika hun får.

Hun får lidt smertestillende også og endnu lader det ikke til at såret generer hende det mindste. Sidst havde hun mange efterveer og lidt feber, det slipper hun så for denne gang.

Man må hive de positive ting frem, når ikke alt går som planlagt :-) Hvalpene tabte sig lidt i går, men i dag er de begyndt at tage på, så de alle er på, eller en smule over fødselsvægt.

Hun er en sej dame min diva <3

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kunne hun nok, hvis de ikke er blevet spist af divaen inden ;-) Cala får pænt besked på at skride, hvis hun så meget som kaster et blik på hvalpene

 

Jamen, så ligger løsningen jo lige for: jeg slår lejr i carporten med drengene, som så kan passe Cala, mens jeg gramser med øjnene! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er utrolig så lang tid man kan bruge på sådan nogle små rullepølser ;-)

 

[video=youtube_share;GuAmAt8gS8c]

 

Årh, jamen altså. Love love love.

 

Jamen, så ligger løsningen jo lige for: jeg slår lejr i carporten med drengene, som så kan passe Cala, mens jeg gramser med øjnene! :mrgreen:

 

Cala og drengene skal nok helt uden for matriklen, hun er en ulv den lille diva ;-) Men ellers en glimrende løsning :-)

 

Easy easy. Eva, du og jeg slår telt op nede på de grønne arealer, og så passer jeg dine lækre drenge mens du er henne og nusse. Og så bytter vi over :-D :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Easy easy. Eva, du og jeg slår telt op nede på de grønne arealer, og så passer jeg dine lækre drenge mens du er henne og nusse. Og så bytter vi over :-D :-D

 

Jamen, det er da lige dét, vi gør! Og hvis vi bliver sultne, er bøfferne jo lige ved hånden :madtid:

 

Din plan er faktisk helt perfekt! Kirsten bliver muligvis træt af os i løbet af et par dage, men man kan jo ikke vinde hver gang :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen, det er da lige dét, vi gør! Og hvis vi bliver sultne, er bøfferne jo lige ved hånden :madtid:

 

Din plan er faktisk helt perfekt! Kirsten bliver muligvis træt af os i løbet af et par dage, men man kan jo ikke vinde hver gang :blink:

 

I glemmer lige at jeg har haft teenagere i huset i mere end 10 år, så jeg er et meget tålmodigt mennesker, der er vant til både mulige og umulige overnattende, så kom i bare :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

I glemmer lige at jeg har haft teenagere i huset i mere end 10 år, så jeg er et meget tålmodigt mennesker, der er vant til både mulige og umulige overnattende, så kom i bare :-)

 

Med andre ord melder du dig frivilligt til at ligge i arm med Gustav :shock::shock:

 

Nå, jeg er ikke helt sikker på, at chefen går med til 3 måneders sommerferie, så det bliver nok nødvendigt at justere planen en smule :vedikke::hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Med andre ord melder du dig frivilligt til at ligge i arm med Gustav :shock::shock:

 

Nå, jeg er ikke helt sikker på, at chefen går med til 3 måneders sommerferie, så det bliver nok nødvendigt at justere planen en smule :vedikke::hmm:

 

Nu sover jeg jo i arm med divaen (eller pt. næsten) hun skal nok holde Gustav på afstand ;-) Kedelig chef du har ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK
Tak :-) Mor og hvalpe trives fortsat, de små vokser som ukrudt og Ghini hviler bare i sig selv og nyder tydeligt samværet med de små <3

 

[ATTACH=CONFIG]133499[/ATTACH]

 

nurhhh hvor er de søde :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak :-) Mor og hvalpe trives fortsat, de små vokser som ukrudt og Ghini hviler bare i sig selv og nyder tydeligt samværet med de små <3

 

[ATTACH=CONFIG]133499[/ATTACH]

 

Ej men altså, hvor er hun og de bitte små rullepølsewhippetnuslinger (ja, det er et ord :mrgreen:) så dejlige!

Link til indlæg
Del på andre sites

nurhhh hvor er de søde :lun:

 

Tak Dorte :-)

 

Hvor er de bare store!

Glæder mig til engang at hilse på sådan en whippet ;)

 

Fødselsvægten lå mellem 350 og 410 gram, det er store hvalpe for en 13,5 kilos tæve, de er alle tæt på de 500 gram nu.

Mon ikke der byder sig en mulighed på et tidapunkt ;-)

 

Jeg kan bruge timer på at kigge på rullepølserne og det er da utroligt, at de om få måneder har lange snuder og lange ben, der er ikke megen elegance over dem nu ;-)

 

25072016 (7).jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...