Hop til indhold

Så er det vist på tide at gøre det officielt.


Bernhardiner
 Share

Recommended Posts

@Niels M :sjov:

@Kirsten H Nej hvor er det en sjov sammenligning. Lige fra ørene til græs/blad i munden:hjerte: Mor og datter, dét kan de ikke rende fra.

 

 

Man kan ikke lade dem være uden opsyn ret længe.... :mrgreen:

[ATTACH=CONFIG]134433[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]134434[/ATTACH]

 

Tæpper og måtter bliver også slæbt rundt her, det har Ghini så aldrig gjort ;-) Ayla har samme hovedfacon som Ghini, er spændt på hvor meget de kommer til at ligne hinanden, når hun er voksen, jeg kan se på mange af billederne af Ayla, at blikket også er det samme, Ghinis sorte "makeup" snyder bare.

Link til indlæg
Del på andre sites

Graveriet har hun heler ikke fra fremmede, må jeg med skam indrømme ;-) Alle de bare pletter er tidligere huller, som er dækket til, det er mange år siden vi har haft en hel grøn, jævn græsplæne ;-)

[ATTACH=CONFIG]134435[/ATTACH]

 

Så er der håb for @Bernhardiner fremover! Ayla vil med tiden kunne grave lige så godt som hun er vant til der bliver vendt have... :sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

@Kirsten H Ja de alt bliver slæbt rundt i hele huset, og hun får sgu lov, hvis jeg skal være ærlig. Herregud, de koster 79 i Ikea og hellere at hun koncentrerer sig om dem, end så meget andet:mrgreen:

Jamen vi kan da starte et familieforetagende.... "The Whippet Destruction/Design Team, tilbyder gravning, slæbearbejde, omplantning af blomsterkrukker og landskabsdesign. Ønsker om udseende modtages, dog mener vi at friheden til at skabe ud fra fantasien, giver de bedste resultater". :sjov:

 

Ja hun har nemlig det samme udtryksfulde blik. Det tænker jeg tit over. Kan jo svømme væk i de øjne :lun: Jeg er også spændt på at se hende vokse op. Dog helst ikke for hurtigt;-) Thor får dog ret så store udfordringer med at udstille hende, kan jeg hilse og sige. Vi skal dog afsted i aften til træning, så er jeg spændt på at se dem rulle øjne over min lille krudtugle igen, for hun kan sgu stadig ikke gå pænt i snor :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er der håb for @Bernhardiner fremover! Ayla vil med tiden kunne grave lige så godt som hun er vant til der bliver vendt have... :sjov:

 

Der er helt sikkert håb. Jeg har mange gravebilleder og whipperne er husets ægte gravhunde, dem jeg har/har haft, der har papir på den betegnelse har aldrig gravet særlig meget ;-)

 

29042014_003.jpg

 

Her har jeg dækket et hul med solbænken fordi jeg syntes det var for farligt, når de 3 tosser løb, men det forhindrer ikke, at der graves videre ;-)

 

23072014_010.jpg

29042014_004.jpg

29042014_006.jpg

29042014_009.jpg

23072014_012.jpg

23072014_013.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

@Kirsten H Ja de alt bliver slæbt rundt i hele huset, og hun får sgu lov, hvis jeg skal være ærlig. Herregud, de koster 79 i Ikea og hellere at hun koncentrerer sig om dem, end så meget andet:mrgreen:

Jamen vi kan da starte et familieforetagende.... "The Whippet Destruction/Design Team, tilbyder gravning, slæbearbejde, omplantning af blomsterkrukker og landskabsdesign. Ønsker om udseende modtages, dog mener vi at friheden til at skabe ud fra fantasien, giver de bedste resultater". :sjov:

 

Ja hun har nemlig det samme udtryksfulde blik. Det tænker jeg tit over. Kan jo svømme væk i de øjne :lun: Jeg er også spændt på at se hende vokse op. Dog helst ikke for hurtigt;-) Thor får dog ret så store udfordringer med at udstille hende, kan jeg hilse og sige. Vi skal dog afsted i aften til træning, så er jeg spændt på at se dem rulle øjne over min lille krudtugle igen, for hun kan sgu stadig ikke gå pænt i snor :mrgreen:

 

Aslan deltager gerne i entreprenør arbejdet. Han kan tage sig af det grovere arbejde...

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er helt sikkert håb. Jeg har mange gravebilleder og whipperne er husets ægte gravhunde, dem jeg har/har haft, der har papir på den betegnelse har aldrig gravet særlig meget ;-)

 

[ATTACH=CONFIG]134439[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]134437[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]134436[/ATTACH]

 

Her har jeg dækket et hul med solbænken fordi jeg syntes det var for farligt, når de 3 tosser løb, men det forhindrer ikke, at der graves videre ;-)

 

[ATTACH=CONFIG]134442[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]134441[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]134440[/ATTACH]

 

:sjov: Var du ikke lige vel optimistisk mht til den liggestol???

 

Aslan deltager gerne i entreprenør arbejdet. Han kan tage sig af det grovere arbejde...

 

Det lyder da helt genialt:5up: Vi får også et problem når det regner og/eller blæser, for så kender jeg nogen der nedlægger arbejdet i ren protest :sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

@Kirsten H Ja de alt bliver slæbt rundt i hele huset, og hun får sgu lov, hvis jeg skal være ærlig. Herregud, de koster 79 i Ikea og hellere at hun koncentrerer sig om dem, end så meget andet:mrgreen:

Jamen vi kan da starte et familieforetagende.... "The Whippet Destruction/Design Team, tilbyder gravning, slæbearbejde, omplantning af blomsterkrukker og landskabsdesign. Ønsker om udseende modtages, dog mener vi at friheden til at skabe ud fra fantasien, giver de bedste resultater". :sjov:

 

Ja hun har nemlig det samme udtryksfulde blik. Det tænker jeg tit over. Kan jo svømme væk i de øjne :lun: Jeg er også spændt på at se hende vokse op. Dog helst ikke for hurtigt;-) Thor får dog ret så store udfordringer med at udstille hende, kan jeg hilse og sige. Vi skal dog afsted i aften til træning, så er jeg spændt på at se dem rulle øjne over min lille krudtugle igen, for hun kan sgu stadig ikke gå pænt i snor :mrgreen:

 

Beskæring kan vi også tilbyde, Vi skal bare have en ulvehund ind i teamet, så vi kan klare alle højder ;-)Det kan kun blive et hit for den modige haveejer, en helt ny trend.

21032011_006.jpg

 

Det har hun nemlig <3 Nej det behøver ikke gå stærkt ;-)

Han har prøvet krudtuglerne før, han er så cool og rolig, det plejer at smitte af på hunden.

 

Vi skal af sted til ringtræning torsdag og så opdagede jeg lige at de to efterfølgende gange er aflyst, så vi når kun to gange ringtræning inden Herning, hvor jeg har meldt hende til den ene dag, gys, det bliver en oplevelse ;-)

21032011_007.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

:sjov: Var du ikke lige vel optimistisk mht til den liggestol???

 

Måske en smule, men jeg er jo generelt ret optimistisk anlagt ;-)

 

 

 

Det lyder da helt genialt:5up: Vi får også et problem når det regner og/eller blæser, for så kender jeg nogen der nedlægger arbejdet i ren protest :sjov:

 

Jeg har da et par store stand telte, vi kan nøjes med taget, arbejdet behøver ikke gå i stå pga. af lidt regn, Cala arbejder også gerne i regnvejr ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Beskæring kan vi også tilbyde, Vi skal bare have en ulvehund ind i teamet, så vi kan klare alle højder ;-)Det kan kun blive et hit for den modige haveejer, en helt ny trend.

[ATTACH=CONFIG]134444[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]134443[/ATTACH]

 

Det har hun nemlig <3 Nej det behøver ikke gå stærkt ;-)

Han har prøvet krudtuglerne før, han er så cool og rolig, det plejer at smitte af på hunden.

 

Vi skal af sted til ringtræning torsdag og så opdagede jeg lige at de to efterfølgende gange er aflyst, så vi når kun to gange ringtræning inden Herning, hvor jeg har meldt hende til den ene dag, gys, det bliver en oplevelse ;-)

 

Jeg skal gerne tilføje en ulvehund herhjemme :banan:

 

ha ha, nu ønsker jeg næsten at jeg skulle til Herning for at kigge. Det skal nok bliver sjovt;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Beskæring kan vi også tilbyde, Vi skal bare have en ulvehund ind i teamet, så vi kan klare alle højder ;-)Det kan kun blive et hit for den modige haveejer, en helt ny trend.

[ATTACH=CONFIG]134444[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]134443[/ATTACH]

 

Det har hun nemlig <3 Nej det behøver ikke gå stærkt ;-)

Han har prøvet krudtuglerne før, han er så cool og rolig, det plejer at smitte af på hunden.

 

Vi skal af sted til ringtræning torsdag og så opdagede jeg lige at de to efterfølgende gange er aflyst, så vi når kun to gange ringtræning inden Herning, hvor jeg har meldt hende til den ene dag, gys, det bliver en oplevelse ;-)

 

Aslan er også god til rodbeskæring... Grave, gnave, grave, gnave og så slæbe "byttet" med ind og splitte det ad på gulvet... Det sidste skal nok bare undgås hos eventuelle kunder... :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skal gerne tilføje en ulvehund herhjemme :banan:

 

ha ha, nu ønsker jeg næsten at jeg skulle til Herning for at kigge. Det skal nok bliver sjovt;-)

 

En ulvehund er jo også mere din størrelse ;-)

 

Jeg er sikker på, at Bianchi nok skal gøre sig bemærket på den ene eller anden måde ;-) Jeg har meldt hende til lørdag. Blev enig med mig selv om, at to dage er for meget, når hun ikke er ældre.

 

 

Aslan er også god til rodbeskæring... Grave, gnave, grave, gnave og så slæbe "byttet" med ind og splitte det ad på gulvet... Det sidste skal nok bare undgås hos eventuelle kunder... :blink:

 

Rodbeskæring kan Ghini også hjælpe med, specielt, hvis der gemmer sig en mus eller mosegris, så laver hun flis på stedet ;-)

Det kan godt være vi er nødt til at begrænse de indendørs aktiviteter hos kunderne, men måske er der nogle som er modige nok til et par alternative indretningsarkitekter også ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

En ulvehund er jo også mere din størrelse ;-)

 

Jeg er sikker på, at Bianchi nok skal gøre sig bemærket på den ene eller anden måde ;-) Jeg har meldt hende til lørdag. Blev enig med mig selv om, at to dage er for meget, når hun ikke er ældre.

 

 

 

 

Rodbeskæring kan Ghini også hjælpe med, specielt, hvis der gemmer sig en mus eller mosegris, så laver hun flis på stedet ;-)

Det kan godt være vi er nødt til at begrænse de indendørs aktiviteter hos kunderne, men måske er der nogle som er modige nok til et par alternative indretningsarkitekter også ;-)

 

Jeps! Slogan: Nyt nordisk, rustikt hjem og have på ingen tid!

Link til indlæg
Del på andre sites

En ulvehund er jo også mere din størrelse ;-)

 

Jeg er sikker på, at Bianchi nok skal gøre sig bemærket på den ene eller anden måde ;-) Jeg har meldt hende til lørdag. Blev enig med mig selv om, at to dage er for meget, når hun ikke er ældre.

 

 

 

 

Rodbeskæring kan Ghini også hjælpe med, specielt, hvis der gemmer sig en mus eller mosegris, så laver hun flis på stedet ;-)

Det kan godt være vi er nødt til at begrænse de indendørs aktiviteter hos kunderne, men måske er der nogle som er modige nok til et par alternative indretningsarkitekter også ;-)

 

Nja, dog vil jeg sige at hvis der kommer en nr 2 hund herhjem, så bliver det endnu en whippet. Det er sikkert og vist ;-)

 

Det skal nok blive underholdende i Herning, men synes det er klogt du kun har tilmeldt en dag.

 

Jeps! Slogan: Nyt nordisk, rustikt hjem og have på ingen tid!

 

Ha ha, hvem kan dog sige nej til det :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

I dag har vi været på besøg hos søster. Hamrende hyggeligt og sikke dog de fik tumlet de to. De er så ens i temperament og de nød det. Så her er lige billeder af Ayla´erne. Helt skarpe er de altså ikke, men de var dælme svære at fange:mrgreen:

 

IMG_7701.jpg

IMG_7702.jpg

IMG_7704.jpg

IMG_7714.jpg

IMG_7715.jpg

 

IMG_7723.jpg

IMG_7724.jpg

 

IMG_7758.jpg

 

Det er altså ikke nemt at få et billede af de to krudtugler.

IMG_7771.jpg

 

Men det lykkedes da til sidst.

IMG_7767.jpg

 

IMG_7781.jpg

 

IMG_7782.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

I dag har vi været på besøg hos søster. Hamrende hyggeligt og sikke dog de fik tumlet de to. De er så ens i temperament og de nød det. Så her er lige billeder af Ayla´erne. Helt skarpe er de altså ikke, men de var dælme svære at fange:mrgreen:

 

[ATTACH=CONFIG]134479[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]134480[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]134481[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]134482[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]134483[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]134484[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]134485[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]134486[/ATTACH]

 

Det er altså ikke nemt at få et billede af de to krudtugler.

[ATTACH=CONFIG]134487[/ATTACH]

 

Men det lykkedes da til sidst.

[ATTACH=CONFIG]134488[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]134489[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]134490[/ATTACH]

 

Sikke nogle skønne billeder af de to vilddyr :lun: og som de da skyder i vejret begge to :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Tilføj...