Gæst stoklund53 Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 Hej Er der nogen der kan forklare mig hvorfor det er mit profilbillede ikke bliver vist når jeg skriver noget? Hilsen linda:???: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret November 25, 2008 Rapporter Share Besvaret November 25, 2008 Det blev jeg også snydt af i starten. Det viser sig at man både skal uploade profilbillede og avatar. Jeg troede det var det samme, men der blev man så klog Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst azza Besvaret December 2, 2008 Rapporter Share Besvaret December 2, 2008 Det blev jeg også snydt af i starten. Det viser sig at man både skal uploade profilbillede og avatar. Jeg troede det var det samme, men der blev man så klog Pudsigt Jeg lavede samme fejl Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret December 2, 2008 Rapporter Share Besvaret December 2, 2008 Det gjorde jeg også Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst azza Besvaret December 2, 2008 Rapporter Share Besvaret December 2, 2008 Det gjorde jeg også Det er der vist mange der gør Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst misiek Besvaret December 2, 2008 Rapporter Share Besvaret December 2, 2008 Må vel nok også heller indrømme at jeg måske også kom lidt, meget til at begå den fejl:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts