KarolineogBetty Skrevet Marts 12, 2017 Rapporter Share Skrevet Marts 12, 2017 Hej med jer, Jeg har en cocker spaniel på 11 år som for nylig har fået en lidt underlig vana, hver gang hun har lavet nr. 2 så sprinter! hund væk i høj fart, faktisk så hurtigt at hun forleden hev linen ud af hånden på mig. Det er kun noget hun har gjort den sidste uge, undrer mig bare over hvorfor hun dog har fået den underlige ide? og hvad der mon ligger til grund for det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Alfen Besvaret Marts 12, 2017 Rapporter Share Besvaret Marts 12, 2017 Kan det have gjort ondt på et tidspunkt? Fx pga hård mave eller bensplinter? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarolineogBetty Besvaret Marts 12, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 12, 2017 Næh det tror jeg ikke, det har stået på i en uge nu ca. og hendes afføring ser helt normal ud og virker ikke som om hun har problemer med det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
nr 49 Besvaret Marts 12, 2017 Rapporter Share Besvaret Marts 12, 2017 Velkommen til loui gør det også sommetider men jeg ved ikke hvad der udløser adfærden - andre andre gange skraber hun m bagbenene eller går stille og roligt væk.... kan det være pga en anden hund har været der? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DorteDK Besvaret Marts 12, 2017 Rapporter Share Besvaret Marts 12, 2017 Walther gør det også af og til - så laver han bæ og så sprinter han glad afsted, eller skraber bagud med begge ben så jord og græs flyver afsted (dog får han ikke lov på naboernes fortov at skrabe ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarolineogBetty Besvaret Marts 12, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 12, 2017 Normalt skraber hun bagud med begge ben og lunter stille og rolig væk bagefter, syntes bare det er en sær ting at begynde på Der går altid mange hunde i det område ja, men om der lige havde været en skal jeg ikke kunne sige, det er jo sket hver dag denne uge næsten. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts