Hop til indhold

Skriiig!! Min hvalp har brækket benet


Ragdoll
 Share

Recommended Posts

:megaked:

I dag brækkede Bonnie benet:scared: Under leg!!! I haven !!!!

 

Et "green stick" brud, ukompliceret, og et "heldigt" sted (citat fra Dr Dyr), dvs ikke i vækstlinierne osv, men ALLIGEVEL!!

 

Bonnie er en 13 uger gammel Grey Hound, med meget meget lange tynde ben. Vi legede bold i haven, hun spurtede (det er de jo gode til:-)), bestemte sig i farten til at skifte radikalt retning (180 grader), faldt og brækkede benet.:shock:

 

Efter en totalt turbulent eftermiddag ved dyrlægen, står jeg nu tilbage med en hvalp med benet i gips / forbinding, smerter og angst og jeg har det helt forfærdeligt. Min hund brækkede benet mens jeg legede med den!!!

 

Jeg har det omtrent ligeså forfærdeligt som hvis det havde været en af ungerne, og Bonnie skreg faktisk også som et lille barn!!

 

Ååååhhh, lorte-dag.

Link til indlæg
Del på andre sites

Boldleg kan være særdeles farligt på flere planer hvilket du desværre erfarede i dag.

 

Du ændrer eller gavner ikke noget ved at bebrejde dig selv :ae:

 

Jeg håber rekonvalescensen forløber problemfrit. Det er ikke lige det nemmeste med en hvalp i den alder.

 

Klap til Bonnie

Link til indlæg
Del på andre sites

:cry: stakkels dig og hund:cry:

 

og som de andre skriver, så er det jo desværre noget der kan ske, selvom man passer på.

 

Min venindes søn på 3 faldt over en bamsebog på deres stuegulv og brækkede benet meget kompliceret:shock:

 

Man kan jo desværre ikke helgardere sig - held og lykke med helingen til jer begge:ae::ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...