Besvaret November 25, 200817 år comment_88749 I dag brækkede Bonnie benet:scared: Under leg!!! I haven !!!! Et "green stick" brud, ukompliceret, og et "heldigt" sted (citat fra Dr Dyr), dvs ikke i vækstlinierne osv, men ALLIGEVEL!! Bonnie er en 13 uger gammel Grey Hound, med meget meget lange tynde ben. Vi legede bold i haven, hun spurtede (det er de jo gode til:-)), bestemte sig i farten til at skifte radikalt retning (180 grader), faldt og brækkede benet. Efter en totalt turbulent eftermiddag ved dyrlægen, står jeg nu tilbage med en hvalp med benet i gips / forbinding, smerter og angst og jeg har det helt forfærdeligt. Min hund brækkede benet mens jeg legede med den!!! Jeg har det omtrent ligeså forfærdeligt som hvis det havde været en af ungerne, og Bonnie skreg faktisk også som et lille barn!! Ååååhhh, lorte-dag. Rapporter
Besvaret November 25, 200817 år comment_88752 Åh. sikke en oplevelse.. En masse :ae: :ae: :ae: :ae: til jer begge. Desværre sker der uheld en gang i mellem, og du gjorde det jo ikke med vilje. Desuden skyndte du dig til dr.dyr med hende. God bedring med hende :ae: :ae: :ae: Rapporter
Besvaret November 25, 200817 år comment_88755 Boldleg kan være særdeles farligt på flere planer hvilket du desværre erfarede i dag. Du ændrer eller gavner ikke noget ved at bebrejde dig selv :ae: Jeg håber rekonvalescensen forløber problemfrit. Det er ikke lige det nemmeste med en hvalp i den alder. Klap til Bonnie Rapporter
Besvaret November 25, 200817 år comment_88756 :ae::ae: Det er desværre sådan noget der kan ske, og det er ikke nogens skyld. Rapporter
Besvaret November 25, 200817 år comment_88757 Det var dog frygteligt. :ae: God bedring eller hvad man lige siger til et brækket ben Rapporter
Besvaret November 25, 200817 år comment_88765 Å stakkels Bonnie :megaked:rigtig God bedring med hende:vinken: Rapporter
Besvaret November 25, 200817 år comment_88772 stakkels dig og hund:cry: og som de andre skriver, så er det jo desværre noget der kan ske, selvom man passer på. Min venindes søn på 3 faldt over en bamsebog på deres stuegulv og brækkede benet meget kompliceret:shock: Man kan jo desværre ikke helgardere sig - held og lykke med helingen til jer begge:ae::ae: Rapporter
Besvaret November 25, 200817 år comment_88781 stakkels dig og lille hund :ae: Min schæfer forstuvede foden da han var hvalp og vi skulle holde ham i ro ........ - vi "opfandt" en mild søgeleg, hvor jeg sad på gulvet og gemte hans ynglingsbamse rundt omkring mig (under benet, under armen osv). god bedring Rapporter
Besvaret November 25, 200817 år comment_88803 Av for ----- ...! Stakkels Bonnie! :ae: God bedring til den bette tøs, håber det forkøber problemfrit - og lad være med at bebrejde dig selv, man kan aldrig helgardere sig :ae: Rapporter
Besvaret November 25, 200817 år comment_88816 Puha, sikke en træls oplevelse.. Masser af dem her til dig og Bonnie :ae::ae::ae::ae: Rapporter