Hop til indhold

Morgenmad før eller efter gåtur


Stjernetosse
 Share

Hvornår spiser din hund morgenmad?  

43 stemmer

  1. 1. Hvornår spiser din hund morgenmad?

    • Altid før gåturen
    • Altid efter gåturen
    • Nogle gange før, nogle gange efter
    • Min hund spiser ikke morgenmad


Recommended Posts

Mine får efter morgenturen... og de får 3 gange mad + søg/tyggehyggeting hver dag.. hm.. og det de tigger sig til i løbet af dagen :mrgreen:

Her starter dagen kl 5 også i weekenden.. De kender klokken og hvis jeg ikke står op når de begynder at bevæge sig og hvisker "hallo kl er 5" så hopper de på mig og kradser mig i håret indtil jeg springer ud af sengen.. Efter turen får de så foderet i hver sin transportkasse.. Efter 10 min fjerner jeg skålene og lader lågerne stå åbne, så de selv kan bestemme om de vil ud eller blive liggende og slappe af..

De bliver fodret ved 12 tiden igen og sidste gang ved 18 tiden.. Samme procedure som om morgenen..

Link til indlæg
Del på andre sites

Luna får mad en gang om dagen. På forskellige tidspunkter. De dage, hvor hun får morgenmad, får hun det efter gåturen. Så spiser hun mens jeg er i bad og gør mig klar

 

Vores morgener er sådan at vi står op kl 5, tager hundetøj på, går ned og går "runden" på 10-12 minutter og op igen. Luna gider ikke gå længere, men det kommer hun til, når nu jeg starter nyt job op i næste uge (og når knæet er i bedring), så har jeg bedre tid:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jackis morgenmad serveres altid efter morgenmaden, uden undtagelse:!: pga. af risikoen for mavedrejning :shock::megaked: er den første time efter hvert måltid "sofatid" g030.gif

 

Hun får som regel 3/4-dagsration om morgenen og resten om aftenen :mums: efter gåtur og efter evt. træning ;-)

 

Du skulle vel aldrig mene: morgenmaden serveres altid efter morgenturen ?

 

 

:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Pelle slapper fint af mellem sine 4 - 5 måltider, så det kan sagtens lade sig gøre :-)

 

 

ja jeg ved godt de kan slappe af men når man spiser har de fleste end tendens til at være mere rolig med fyldt mave derfor ingen mad før aftentid

Link til indlæg
Del på andre sites

Starter dagen med at hælde 2/3 af den daglige foder dosis op, og nogen gange bliver det spist før turen, andre gange bagefter. Jeg fodrer 2 gange om dagen, et stort måltid om morgenen 2/3 og om aftenen får hun den sidste 1/3 af foderet

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...