Siiigne88 Skrevet August 13, 2017 Rapporter Share Skrevet August 13, 2017 Hej. Min hund har gennem længere tid haft ondt ved bagdelen/hofterne. Dyrlægerne kunne ikke lokalisere problemer, ' endelig - Har via PennHip røntgen fundet ud af, at hun har meget løse hofter. Hun skal opereres på tirsdag. Have hængehofte, hvor de skærer lårbenshovedet af. Er der nogle der har erfaringer med denne operation? Vil gerne vide så meget som muligt, udover hvad jeg får af information ved dyrelægen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret August 13, 2017 Rapporter Share Besvaret August 13, 2017 Aner intet, men håber det går godt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siiigne88 Besvaret August 13, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 13, 2017 Tak. Håber vi også. 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret August 14, 2017 Rapporter Share Besvaret August 14, 2017 Jeg kender til et par hunde der har fået den operation, og de har det fint. Det er super vigtigt at gå 100% efter de instruktioner du får om ro og efterfølgende genoptræning. Det er musklerne der skal kompensere for det manglende hofteled, så det kan ikke understreges nok hvor vigtigt det er. Hvad er det nu for en race hun er? Og skal hun opereres i begge sider på en gang?? Det lyder det som, og det er nok det jeg ville være mest bekymret for, men forhåbentlig har jeg bare læst forkert. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siiigne88 Besvaret August 14, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 14, 2017 Nej. Først den ene hofte og når hun er klar så næste. Kan se jeg fik skrevet det lidt kringlet. Hun er bichon havanais. Håber så meget det bliver godt. Hun er så god og dejlig en hund når hun er smertedækken, men uden har hun så ondt og det går også ud over adfærden. Lige pt får hun maks af smertestillende. Dejligt at høre nogle positive oplevelser med operationen. 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts