Hop til indhold

At besørge udefor


Charlies mor
 Share

Recommended Posts

Så har jeg lige et spørgsmål igen  :hmm:

Vi har jo Charlie på 10 uger, på fredag, og vi har jo virkelig øvet at besørge udenfor, og jeg ved ikke hvad vi skal forvente omkring at han selv siger til.

Nogle få gange har han selv gjort tegn ved feks at pive et par gange, men ellers ikke noget.

Jeg er så vidt hjemme hele dagen, og hvis jeg skal afsted uanset hvor længe, det længste har været et par timer, ja så er han luftet inden og har enten tisset eller måske begge dele, der har så været et par uheld alligevel både stort som småt.

Der er gange hvor jeg har ville have ham ud fordi jeg mener det er tid, men han bliver stædigt siddende på sin bagdel og hvis jeg så alligevel tager ham ud, ja så sidder han også bare der på sin bagdel og glor som om jeg er helt tosset, og han besørger IKKE. Så jeg ser det lidt som om da godt har luret hvad det er man gør derude, men ikke så meget så han selv siger til.

Er jeg for "utålmodig" med at han skal være renlig eller hvad? O.o

 

 

Link til indlæg
Del på andre sites

JA ;-)

Nogle hunde er nærmest renlige når de er 8 uger, men de færreste er og det tager tid.

Der sker jo MANGE ting på kort tid. Hvalpen skal vende sig til det nye hjem og nye mennesker og en hel ny hverdag og renlig bliver hvalpe ikke uden hjælp og det har også noget at sige hvor godt et arbejde opdrætter har gjort (i nogle tilfælde).

Så giv tid og ud når der er spist, leget, sovet og derimellem ;-) Det skal nok komme og husk at vaske af der hvor hvalpen har haft uheld, gerne i rodalon (pas på det skal fortyndes rigtigt ellers er det giftigt)

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...