Hop til indhold

Forsikring


Charlies mor
 Share

Recommended Posts

Hvor har I andre forsikring, og hvorfor?

Vi har i Topdanmark, og jeg har lige set nærmere på den fordi Charlie har været uheldig og fået en stor byld som kræver flere dyrlægebesøg, men som jeg læser det kommer vi til at betale det meste selv. 

Vil en samlet regning være bedre end at de laver én efter hvert besøg når det er af samme årsag?

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har i Danske Forsikring/ Topdanmark med 750 kr i selvrisiko og 10 % af det resterende beløb.

de dækker samme skade indenfor 60 dage, men det er ligegyldigt, om der er flere regninger, hvis beskrivelsen af skaden er den samme.

jeg har aldrig haft problemer med at få dækket det, jeg mente jeg havde krav på ;-)

god bedring med Charlie :ae:

 

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er i dyrekassen Danmark. Har haft alle mine hunde der. De 3 jeg har nu er ikke sygeforsikret - da det ikke kan svare sig. Jeg har en udvidet ansvar på mine beagler da den dækker hele Europa. Penge til dyrlægen lægges væk på en særskilt konto og til nu har det fint dækket når en af vores beagler har haft behov for dyrlæge.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Jeg har Dyrekassen Danmark. De dækker alle besøg under én selvrisiko, hvis det er fortløbende behandling for samme skade. Selvrisikoen er på lige under 700 kroner, og så dækker de 80% derfra. De dækker ALT i ansvarsforsikringen, der er ingen selvrisiko. 

Min sidste hund var temmelig syg, havde livsforsikring tegnet som hvalp og under sit sygdomsforløb bed han også en anden hund. De dækkede det hele og der var aldrig nogen problemer. Jeg har kun været tilfreds med dem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Charlies mor :)

Jeg håber det er i orden at jeg blander mig her - jeg er dyrlæge og faldt lige over opslaget. Jeg ligger inde med en oversigt over forsikringer fra dyrlægemagasinet som du eventuelt kan kigge lidt på og bruge som vejledning. Hvad man ønsker at en forsikring skal kunne, kan jo være meget individuelt. Jeg håber billedet er læseligt og at du kan bruge det til noget :)

Forsikringsoversigt hund 2017.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...