Hop til indhold

Valg af hundefoder


Andersen
 Share

Recommended Posts

Kære Forum

Jeg er interesseret i at vide, hvad i vælger efter når i skal finde foder til jeres kære dyr.

Går i efter det billigste? Det bedste? Det mest naturlige? Dyrlægens anbefalinger? Fri fragt? God vejledning? Eller er der nogle helt andre faktorer, der spiller ind når i skal vælge foder?

Derudover vil jeg gerne høre hvad i fodre med, hvorfor og hvor længe i har brugt denne slags foder.

På forhånd tak

Link til indlæg
Del på andre sites

Citat

 

velkommen til ;-)

først fodrede jeg med det, jeg syntes havde den bedste sammensætning af ingredienser og var kornfrit. kræet fik tynd mave så der røg det princip...

derefter med noget, der ingrediensmæssigt var lidt skod, men hendes oels og mave var fin

så fik hun konstateret gigt, så nu bruger jeg specialfoder - ikke ret spændende mht indhold, men hun fungerer fint på det

det er lidt svært at se hvad du gerne vil bruge oplysningerne til - er det til din egen hund, for at sælge foder eller en skoleopgave?

 

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Hej vi er en studiegruppe som er ved at undersøge valg af hundefoder og forbrug.

Kunne ikke se i reglerne, at man ikke måtte opstille et spørgeskema, så håber ikke jeg går imod noget her.

hvis i har tid og mulighed til at bruge 2-5 minutter på dette, vil det hjælpe os utrolig meget, på forhånd tak.

https://goo.gl/forms/hrR1AP2cXrP3wV1n2

 

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 year later...

Nogle hunde kan tåle alt andre er sarte, der er aldrig 2 hunde der reagerer ens på foder. kornfrit foder er meget populært pt. det er en jungle. og der er så mange ting der spiller ind. vi vejleder gerne det vi kan, når i har problemer med jeres hund, eller ved valg af foder. Vi har mange års erfaring med ernæring og dyrehold.

fang os på Dyrenes-verden.dk  

Redigeret af dyrenes-verden.dk
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...