Hop til indhold

Islandsk fårehund søges


pivpiv
 Share

Recommended Posts

Jeg har nogle nære venner der søger en islandsk fårehund. 

Køn er lige meget.

Det er et hjem hvor der ikke er meget alene tid og den kommer til at sove i sofaen og bruge tiden med ejer i stalden.

Nye bedste ven bliver donna som er en tæve der er krydsning mellem islandsk fårehund og tysk ruhåret. Hun er en sød tæve på knap 10 år.

Det må hjertens gerne være en voksen hund.

Skriv hvis i hører om nogen eller kender nogen, jeg skal nok formidle kontakt.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Den  befinder sig i Århus. Vi har ikke stamtavle på den. Moderen var ikke 100 procent ægte. 

Den har ikke specielt antipati mod  tæver. Om den kan lide de hunde den møder afhænger mere af den anden hunds “personlighed”. Vores hund er en alfa- hund - ingen tvivl om det. Den knurrer ad andre hunde når den er i snor. I uden snor ingen problemer.

 

Link til indlæg
Del på andre sites

4 timer siden, Chika skrev:

Den  befinder sig i Århus. Vi har ikke stamtavle på den. Moderen var ikke 100 procent ægte. 

Den har ikke specielt antipati mod  tæver. Om den kan lide de hunde den møder afhænger mere af den anden hunds “personlighed”. Vores hund er en alfa- hund - ingen tvivl om det. Den knurrer ad andre hunde når den er i snor. I uden snor ingen problemer.

 

Så har den desværre ingen interesse. Men tak for du skrev

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kender en 7 år gammel kastreret hanhund dog uden tavle som skal omplaceres. Han kan med alle hunde og mennesker men stresser over katte og heste. Kan godt gå i stalden men ikke være med ved ind/udluk. Eller det vil i al fald kræve tålmodighed og træning. 

Han er en virkelig nem og rar hund i de rigtige rammer! 

Og så er han gudesmuk! 

20170815_082207.mp4

Link til indlæg
Del på andre sites

1 time siden, Trixie83 skrev:

Jeg kender en 7 år gammel kastreret hanhund dog uden tavle som skal omplaceres. Han kan med alle hunde og mennesker men stresser over katte og heste. Kan godt gå i stalden men ikke være med ved ind/udluk. Eller det vil i al fald kræve tålmodighed og træning. 

Han er en virkelig nem og rar hund i de rigtige rammer! 

Og så er han gudesmuk! 

20170815_082207.mp4

Det går ikke, det er en stor hestestald. Men tak.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...