Hop til indhold

Hjælp! Vi skal til bryllup - hvad gør vi med hvalpen?


Bgaard
 Share

Recommended Posts

Hej,

Min kæreste og jeg adopterer d. 22. Juni en lille Labrador retriever, som bliver vores første "egne" hund. Uheldigvis er vi inviteret til bryllup d. 14. Juli (altså blot 3,5 uger efter vi har fået hende hjem). Hun vil på det tidspunkt være 14,5 uger gammel.

Vi er meget i syv sind mht. hvad vi skal gøre. Hun skal bestemt ikke være alene. Vi har overvejet at prøve at gøre hende tryg ved et nært familiemedlem (som har mulighed for at besøge os ofte), som kan passe hende den pågældende dag. 

Er der nogle der har erfaring med lignende situation? Vil det overhovedet kunne lade sig gøre, og i så fald, hvor lang tid kan vi tillade os at være væk?

På forhånd tak!

Redigeret af Bgaard
Link til indlæg
Del på andre sites

3 minutter siden, pivpiv skrev:

Så ville jeg betale en eller anden for at være i hjemmet sammen med hunden. En babysitter ;-)

Vi har et familiemedlem som godt vil passe hende, men vi er meget i tvivl om hvor længe vi kan tillade os at være væk. Har du et godt bud? 

Link til indlæg
Del på andre sites

7 minutter siden, Bgaard skrev:

Vi har et familiemedlem som godt vil passe hende, men vi er meget i tvivl om hvor længe vi kan tillade os at være væk. Har du et godt bud? 

Hvis hun har babysitter på eller er på besøg ved sitteren, så skal i da bare feste og så tage hjem til en lille hvalp der starter tidligt næste morgen og er klar til en ny dag.
Hvis den skal være meget alene det ville jeg ikke byde den ( jeg ved at jeg er hønemor).

Da min mors hund var 8 uger og 3 dage døde min mormor og hunden kom her og var her imens de ordnede det praktiske og de næste dage var den her en del. Både vi og hunden nød det og det var guld værd for min mor. Men imens hvalpen var her, der var vi hjemme og ikke noget med alene hjemme ( hun var jo helt ny og alene hjemme var de jo slet ikke begyndt på)

  • Like 1
  • Thanks 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ser slet ikke noget problem. I har allerede en "babysitter"  der kan hjælpe. Hvis I ikke kan nænne det så er der jo kun at melde afbud til bryllup.

Jeg har selv stået med en lille hvalp og ikke haft nogen til at passe den - det betød jeg måtte blive hjemme fra et nært familiemedlems bryllup og passe hvalpen - så I er jo her langt bedre stillet.

  • Like 1
  • Thanks 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...