Hop til indhold

Mops eller fransk Buldog


RikkeT
 Share

Recommended Posts

Hej :)

 

Jeg vil gerne have en hund . Min mand har haft hunde før , hvor jeg er helt urefaren

Jeg har kastet kærligheden på mops og fransk buldog indtil videre. Men jeg kan jo læse at det er  2 racer med mange sygdomme . Så jeg ønsker en rigtig dygtig opdrætter der ved hvad h*n laver. Anbefalinger søges. Bor i Midt Jylland

 

Jeg læser og læser om de 2 racer . Ville rigtig glad for jeres input :) 

 

 

Link til indlæg
Del på andre sites

1 time siden, RikkeT skrev:

Ja dem har jeg læst  Tak for tippet

Nå okay :mrgreen: - jamen så er der nok ikke så meget andet at gøre end at gå den vej - altså gennem DKK - hvis du vil sikre en "ordentlig" hund - og så kan man ikke vide sig 100 % sikker - den må du have in mente. Køb for guds skyld ikke den type hund uden stambog - det er det bedste råd jeg kan give.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

100% enig med Beaglepack!
Nu er det jo et par af de racer der er populære for "hundehandlerne", så sørg endelig for at finde en ordentlig opdrætter, og lad være med at falde for, at du kan spare nogle 1000 kroner ved at købe en hvalp uden stambog. Brug DKK alt det du kan, er mit eneste råd.

Held og lykke med dit hvalpekøb... :D

Link til indlæg
Del på andre sites

15 timer siden, Beaglepack skrev:

Nå okay  - jamen så er der nok ikke så meget andet at gøre end at gå den vej - altså gennem DKK - hvis du vil sikre en "ordentlig" hund - og så kan man ikke vide sig 100 % sikker - den må du have in mente. Køb for guds skyld ikke den type hund uden stambog - det er det bedste råd jeg kan give.

Når det er igennem Dkk så er jeg sikker på det er en ordentlig opdrætter?  Er med på det ikke betyder de er sygdomsfri .Men vil jo for alt i verden undgå hundefabrikker :)

Link til indlæg
Del på andre sites

6 timer siden, Hofferne skrev:

100% enig med Beaglepack!
Nu er det jo et par af de racer der er populære for "hundehandlerne", så sørg endelig for at finde en ordentlig opdrætter, og lad være med at falde for, at du kan spare nogle 1000 kroner ved at købe en hvalp uden stambog. Brug DKK alt det du kan, er mit eneste råd.

Held og lykke med dit hvalpekøb... 

Tak for det:) Jeg vil gå efter DKK 

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...