Hop til indhold

Til folk der har haft hvalpe


Cloe321
 Share

Recommended Posts

Godmorgen. :) Har fået et dejligt kuld hvalpe på 9 stk for 3,5 uge siden. Det er min første gang med hvalpe men alt er simpelthen gået så godt indtil videre og de vokser rigtig fint. De har allerede været ude, da det har været så varmt og de ELSKER det. De løber rundt og leger og bider i hinanden (og os :D).

Nå men mit spørgemål er omkring hvad man gør om natten. Har for nogle dage siden fjernet kassen, så de i den ene ende ligger på tæppe i kravlegården og den anden ende har jeg lagt tissepads/tisse underlag. Men når man kommer ind om morgen så er der VIRKELIG svinet til. Ved ikke om det er fordi de ikke kan se og de så træder rundt i det alle sammen. Fordi i løbet af en hel dag ser det aldrig sådan ud. Der går de fint ud og ligger en lort på under lagene og tilbage igen - uden om de andre der nu måtte ligge. 

Er det bare sådan det er, eller skal de have en smule lys om natten eller? 

Ha' en dejlig dag alle sammen. 

Mvh Cloe. 

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
27 minutter siden, Sebastian J skrev:

Hej, 

Jeg har samme erfaring med nye kuld, de første uger/måneder er det meget rart for hundene at deres "leder" overnatter ved dem. 
Det kan være en hård metode, men den er ret effektiv.

Sebastian Jensen 

Konsulent bedste10

velkommen til.

Lige frem leder, er det ord ikke meget...... cæsar milan agtigt?
Jeg ville sige opdrætter eller ejer og ja herhjemme har vi en madras på gulvet den første tid når vi får hvalp og det har opdrætter også haft og det er en skøn tid. Der er ikke noget bedre end at vågne med hvalpen i armene 

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

  • 11 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...