Hop til indhold

Familie-fest med hvalp


LOlsen
 Share

Recommended Posts

Hej alle.

Så blev det 1 indlæg her i forummet.

vi bliver om 4 uger ejere til en lille Cavalier hvalp. Vi er helt grønne indenfor den her hunde-verden da det er første hund (vi er heller ikke vokset op med hund).

vi har dog læst en del bøger så vi føler os klar.

vi er inviteret til have fest når hvalpen er ca 12 uger. Det er 2 runde fødselsdage i nær familie. Alle skal med så svigermor som skal være fast “hvalpe-sitter” kan jo desværre ikke hjælpe. 

Jeg har meldt ud jeg må blive hjemme, men igår talte vi om det er HELT håbløst at tage den med ? Vi må gerne for fødselaren.

Så hvad siger i erfarne ? Er det synd at tage den med ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er synd at tage den med. Alle de fremmede mennesker - lyd og larm - det ville jeg ikke engang byde mine voksne hunde.

Jeg er selv afstået fra både bryllup og rund fødselsdag i familien grundet at vi havde en hvalp på disse tidspunkter og sendt den anden del af familien til fest. 

Hvad I vil gøre er helt op til jer. Jeg er dog ret sikker på at alle de indtryk jeres hvalp ville få hurtigt bliver for meget for den. I skal også tænke ro ind i billedet hvilket alligevel ville kræve at 1 af jer skal stå til rådighed omkring det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke med hundehvalp - der er ikke noget så dejligt som at få en lille varm hundehvalp :x :banan:

Jeg er enig med de andre - jeg ville også helt klart blive hjemme. Det er simpelthen ikke rimeligt at udsætte sådan en lille hvalp for al det postyr. Desuden vil I også blive hurtigt blive irriterede, fordi I vil føle ansvar for at den ikke laver ballade osv. og fordi den så ikke lader være når I siger det. Husk på at det er en lille baby I får.

 

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...