Hop til indhold

Vand og mad skål ryger på gulvet


MiaK
 Share

Recommended Posts

Hej alle

vores schæfer tæve på 2 år har ændret utrolig adfærd siden jeg blev gravid og rammer snart termin, det har ændret sig så meget at vi har måtte melde hende til hundetræning som vi starter til denne weekend, men er i tvivl om det lige skulle hjælpe på disse ting og det er 5-6 mdr  siden at hun var i løbetid??🤔

hun er begyndt at tage maden fra mad skålen og ligger det tyggede mad hun har i munden og ligger det ind på stue gulvet, hun plejer at spise ude i køkkenet.

derefter tager hun både mad og vand skål og fyrre den rundt i køkkenet.

det største og værste problem er at hun er begyndt at bruge vores bryggers som toilet til begge dele og jeg går ellers mange lange ture med hende hver dag og specielt meget efter at jeg går hjemme med hende.

har i nogle gode råd til os for vi ønsker virkelig ikke at give hende væk, men kan mærke at dette presser mig da vores lille nye familie medlem kommer i marts😓

 

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmmm, man gir vel ikke sin hund væk fordi den smider rundt med maden, og/eller skider på gulvet 😳

“Det har ændret sig så meget, at vi har måtte melde hende til hundetræning”

Hvad mener du med det? Har I aldrig trænet med hende? En schæfer på to år, der ikke laver noget skal da lave ballade.....

Hvordan aktiverer I hende i dagligdagen? Du er nødt til at fortælle hvordan hendes hverdag er, for at man kan gi’ et bud på problemløsning 😉

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...