Hop til indhold

Alene hjemme og spisetider


Kate
 Share

Recommended Posts

Hej

min hvalp er 12 uger, indtil nu har han fået mad 4 gange om dagen 7,11,15,19

men tænker vi skal til at give han 3 måltider, hvilken tider passer bedst?

 

grundet corona arbejder vi hjemme, men træner stille IG roligt alene hjemme træning, hvor længe kan vi forvente en hvalp på 12 uger kam være alene hjemme?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Kate 

Jeg ved ikke, hvilke tider der er bedst. Det er meget individuelt og afhænger jo både af hvalpen og jeres døgnrytme. Det kan også være, at nogle af tiderne skal rykkes lidt, så det måske bliver kl. 11, 18 og 22. Eller andre tidspunkter, der passer jer godt. I er nok nødt til at prøve jer frem og se hvad der fungerer :)

Alene hjemme tid er også meget individuelt. Det afhænger både af hvalpen og hvor meget det bliver trænet - og om der er nogle tilbagefald. Hvor længe kan han være alene indtil videre? 

Link til indlæg
Del på andre sites

En time er da også flot :) Det er sådan en ting, der også er rar at have god tid til. Men når han allerede kan være alene i en time, så ville jeg bare øge tiden med måske 10-15 minutter af gangen og se hvordan han reagerer. 

Optager I ham, når han er alene? Ellers vil jeg klart anbefale det, så I kan se hvordan han tager det, når I nu begynder at øge tiden. 

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...