Gæst Dogue1 Skrevet December 7, 2008 Rapporter Share Skrevet December 7, 2008 Vi var en tur ved Bunker 07 i dag jeg tog omkring 60 billeder men kun 10 blev til noget.... Først et seriøst kikset billede. Lig lige mærke ti at KUN hårene ved dumles øre er skarpe:rolleyes::lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 7, 2008 Rapporter Share Besvaret December 7, 2008 Det er sgi ellers et fedt billede:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret December 7, 2008 Rapporter Share Besvaret December 7, 2008 Lexus..: HEY DUMLE!!! DUK DIG...DIVE DIVE DIVE...!!! UHA!! Du er jo farlig dumle:shock: Beskidte hunde!?? Hvor!???:hmm: Det er godt nok hyggeligt det her:klap: hmmmm.. jaaa den gik denne vej..jaaa jow,jow..jeg skal nok finde den jaah..mmmm.......... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 7, 2008 Rapporter Share Besvaret December 7, 2008 Hold da op, det første billede (I 2. omgang) er dælme fedt!!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret December 7, 2008 Rapporter Share Besvaret December 7, 2008 Hold da op, det første billede (I 2. omgang) er dælme fedt!!!! Tak. Det er ser rigtig godt ud den måde isen flyver rundt om hundene Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst milder batmusen Besvaret December 7, 2008 Rapporter Share Besvaret December 7, 2008 sikken nogle suveræne billeder af dejlige hunde især det hvor han skal dukke sig vildt godt taget:5up::5up::5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret December 7, 2008 Rapporter Share Besvaret December 7, 2008 Der var godt nok nogen der hyggede sig, hva! :lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret December 7, 2008 Rapporter Share Besvaret December 7, 2008 Eeej du fangede det da Lexus dyppede Dumle :klap: Der blev da nogle gode billeder ud af det Det er så fint det med Lexus i skoven Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret December 7, 2008 Rapporter Share Besvaret December 7, 2008 Eeej du fangede det da Lexus dyppede Dumle :klap: Der blev da nogle gode billeder ud af det Det er så fint det med Lexus i skoven Ja det blev da lidt godt ud af dem:blink: Nu er lexus også væltet om på sofaen og sover godt efter en god dag i skoven... Næste gang går vi hele turen rundt, jeg skar noget af for det begyndte jo at se lidt mørkt ud..Jeg er jo lidt ør over min kamera Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret December 7, 2008 Rapporter Share Besvaret December 7, 2008 Ja det blev da lidt godt ud af dem:blink: Nu er lexus også væltet om på sofaen og sover godt efter en god dag i skoven... Næste gang går vi hele turen rundt, jeg skar noget af for det begyndte jo at se lidt mørkt ud..Jeg er jo lidt ør over min kamera Hehe Ja, det må vi, forstår også godt når kameraet var med Vi må jo tage tidligt afsted en dag og så gå lang tur Dumle har sovet siden vi kom hjem, men nu har han kun øje for min julemus bamse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret December 7, 2008 Rapporter Share Besvaret December 7, 2008 Sikker nogle dejlige, beskidte billeder af nogle dejlige hunde For det kan da umuligt være hundene, der er beskidte Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret December 8, 2008 Rapporter Share Besvaret December 8, 2008 Der var godt nok nogen der hyggede sig, hva! :lol: Ja de er et par knaldhætter de to:lol: Jeg tror på de hygger sig. Jeg slap enda for at dulme hoppede ret meget op. Han tog Lene istedet for:lol::lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret December 8, 2008 Rapporter Share Besvaret December 8, 2008 sikken nogle suveræne billeder af dejlige hunde især det hvor han skal dukke sig vildt godt taget:5up::5up::5up: Tak tak;-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret December 8, 2008 Rapporter Share Besvaret December 8, 2008 Beskidte hunde Jeg er helt vild med dive billedet, Dumle er næsten helt væk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret December 8, 2008 Rapporter Share Besvaret December 8, 2008 Så er den fine "nye" bil vel knapt så fin og ny mere :pift: Eller har du invisteret i en trailer? Gode billeder :5up: En skam der kun må være 1 hund på billederne til månedens hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret December 8, 2008 Rapporter Share Besvaret December 8, 2008 Så er den fine "nye" bil vel knapt så fin og ny mere :pift: Eller har du invisteret i en trailer? Gode billeder :5up: En skam der kun må være 1 hund på billederne til månedens hund Jow,jow den er fin som ny. Jeg har lagt købt en gummi måtte og lagt i bagagerummet og et tæppe over ryglænet på bagsædet sååå.. DET du'r:blink: Tak tak:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts