Hop til indhold

Træningspladser


Stjernetosse
 Share

Recommended Posts

Gæst Asgaard Hundetræning

Jeg har netop opstartet træning i Holstebro.

Jeg tilbyder hvalpemotivation og lydighedstræning for familiehunde.

 

Se mere på min hjemmeside

 

asgaard.dk

 

/Mie

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
  • Svar 144
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 months later...

Jeg vil godt anbefale Egely Hunde, som ligger i Kølkær ved Herning.

http://egelyhunde.dk

Chinook og jeg går både til hvalpe og begyndertræning og deltager i legestuer derude og det er skide godt.

 

Vi bliver delt i hold, hvor hundene passer sammen både i størrelse og i sind, og det er kun positiv træning der bliver brugt. Og så er Jan en meget behagelig person, som hurtig læser hundene og ejer og venlig korrigerer, når det er nødvendig :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

DcH i Bording er et lækkert sted at træne.

 

Her er gode faciliteter og super dygtige trænere der bruger hinanden på kryds og tværs.

 

De er ved at køre alle holdene over på operant indlæring, og trænerene har undervisning i dette hver eneste uge for at være up to date.

 

Både hund og jeg er rigtig rigtig glade for at gå der :mrgreen:

(så meget så jeg som ALDRIG skulle i konkurrence med hunden, nu sidder og læser hvad hunden skal kunne i en C-klasse :mrgreen:)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Hos SlagelseHundecenter er der også mulighed for at træne, pt. kun spor og lydighed, men til foråret også agility og klikkertræning.

 

Der er også rig mulighed for bare at mødes med andre hundeejere og benytte banen. Indhegnet bane på 10.000 m2 og 1.6 meter højt hegn.

 

Se mere på mypets.dk

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst Dygtighund

Jeg har en privat træningsplads i Dianalund. Positive træningsmetoder og mulighed for at komme de gang man har lyst. Man kan book sig ind på små hold med max. 6 hunde på, hvor man kan komme med alle sine problemer :)

Vi arbejder med problemløsning, individuel træning, hjælp til problemer i hjemmet og træner også almindelig lydighed, men mest af alt er målet at lære hundeejeren at håndtere sin hund som de ønsker og skabe en god og sjov hverdag med hunden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil gerne anbefale DcH Næstved, jeg elsker det, hunden elsker det, fordi der er gode træningsbaner, og træningsredskaber, altid god stemning, lokale arrangementer, dygtige trænere, og vi er en del af det, og bliver hørt hvis vi har nogen ønsker.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Karenoguldtotten

hej :-) jeg bor i Blangstedgård (Odense SØ), og går pt. til træning i Paarup (OCH), det er dog meget bøvlet at komme derud med bus. Er der nogen der kender til et træningssted tættere på? VH Karen

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...
Gæst PrimaPet

Jeg vil rigtig gerne anbefale DKK's træningsplads i Haderslev, hvor jeg sammen med 3 andre instruktører afholder hvalpehold, kørekort til hund-hold, rallyhold, LP hold, blandet hold og en masse spændende arrangementer.

Du kan følge med på dkk-kreds4.dk eller på facebook siden DKK kreds 4 :)

 

Vel mødt.

 

Venlig hilsen

Suzan Schmidt - PrimaPet.dk

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 5 months later...

Jeg vil gerne advare alle mod taastrup agility klub ( TAK )

Hundeførerne og trænerne er ok, men formanden er helt håbløs. Han spreder en dårlig stemning hvis han er i dårligt humør, og det er ikke usædvanligt at hundeførerne bliver overfuset verbalt hvis de spørger ham om noget. Han har lige ekskluderet 10 trænere fordi de bad ham tale pænt. Efteråret 2011 var han konstant i dårligt humør, og da trænerne bad ham tale pænt ( alle skal tale pænt til hinanden i TAK ) ekskluderede han uden yderlig varsel trænerne. Mange hundeførere jeg siden har talt med, som har gået derude, har også dårlige erfaringer med klubben pga. formanden.

Så jeg kan slet IKKE anbefale det sted. Til folk som overvejer det: Hold jer væk, find en anden klub at træne i, der er så mange gode klubber derude!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bakker

Jeg vil godt anbefale "Skovbo Jagtforening" til træning af jagthunde. Der gik jeg i foråret, og det var godt.

Pladsen er ikke superflot, tvært imod er den ret ujævn, men det opvejes af trænernes engagement, og evne til at se den enkelte hund og hjælpe hund og fører til at udvikle sig optimalt.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
  • 2 months later...
  • 2 months later...
  • 5 weeks later...
  • 3 months later...
  • 1 month later...
Gæst michelle150

+ Densoedehund.dk - Hundested & Ølsted

 

Vores-Hundecenter.dk - Positiv træning i Hillerød og Hundsted. Har også uddannelser.

 

Hillerød Agility - Agilityforening i Hillerød, i gåafstand fra stationen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...