Hop til indhold

Vis samfundssind og afliv dine hunde og katte


elskerMette
 Share

Recommended Posts

Hejsa hundefolk

Jeg vil høre om I viser samfundssind og afliver Jeres hunde som kan sprede corona smitte?

Det må være egoistisk aat have sådan nogen smittespredere.

Det samme må gælde katte.

Jeg er sikker på at flertallet i Folketinget vil gerne betale for aflivningen, og ellers kan jægerne eller slagterne vel hurtigt lige ordne det.

Vis samfundssind - afliv dyrene og giv dine børn den eksperimentelle vaccine - ellers er du mega egoist, konspirationsteoretiker og sølvpapirshat, ik?

God debat og så synes jeg at alle der er imod det her forslag, skal have lukket deres profil ned eller censureres og betragtes som terrorister og psykisk syge.

  • Confused 1
Link til indlæg
Del på andre sites

På 14.11.2021 den 15:25 , elskerMette skrev:

Hejsa hundefolk

Jeg vil høre om I viser samfundssind og afliver Jeres hunde som kan sprede corona smitte?

Det må være egoistisk aat have sådan nogen smittespredere.

Det samme må gælde katte.

Jeg er sikker på at flertallet i Folketinget vil gerne betale for aflivningen, og ellers kan jægerne eller slagterne vel hurtigt lige ordne det.

Vis samfundssind - afliv dyrene og giv dine børn den eksperimentelle vaccine - ellers er du mega egoist, konspirationsteoretiker og sølvpapirshat, ik?

God debat og så synes jeg at alle der er imod det her forslag, skal have lukket deres profil ned eller censureres og betragtes som terrorister og psykisk syge.

Meget, meget morsomt 😒 - det ligner ikke noget at ligge sådan et indlæg herind 😤 Og i øvrigt har jeg intet i mod Mette - hun har gjort det godt - gav vide hvad de blå ville have gjort - så uanset farve kunne det ikke være gjort anderledes - men spred bare din propaganda - den preller af på min rustning 😉

Redigeret af Beaglepack
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...