Hop til indhold

Træningsudfordringen - december


Lykkeliv
 Share

Recommended Posts

Kort og godt:

Dette koncept går ud på at lære sin hund et nyt trick for hver måned i året. For hvert nyt trick opretter jeg en ny tråd i starten af måneden.

Jeg er meget åben overfor forslag, så bare kom med dem :mrgreen:

 

Tråden her kan bruges til småsnak, erfaringsudveksling og hvad vi nu ellers har lyst til og når man er kommet så langt at man har lyst til at vise sit trick frem, uploader man et billede/video.

 

 

 

Træningsudfordringen for december måned er "bakke".

Jeg glæder mig til at se en masse fantastiske fotos/videoer i løbet af den næste måneds tid!

 

Jeg er gået i gang med at smugtræne med Asta - Stella kan allerede - metoden er fri shaping.

Link til indlæg
Del på andre sites

Oscar kan også (nogle kan måske huske videoen hvor han bakker hen på sin fatboy :mrgreen:)

 

Men jeg vil da forsøge mig med Svea. Det bliver fri shaping, for hun "kan allerede", forstået på den måde at jeg har set hende bakke væk fra mig (oftest for at sætte sig lidt væk), så uden at lyde for selvsikker tror jeg ikke det bliver voldsomt svært at lære hende.

 

Off topic, så har hun i dag lært at gribe guffere :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har lært kiki at bakke ud af udgangen af køkkenet, det praktisk og kiki synes det sjovt :-P

 

 

lige lagt den på youtube da jeg ikke kunne få de ind på en fil her, noget med fil navnet tror jeg, men kan se at den ikke helt virker endnu den er vidst stadig i download processen, men skulle gerne virke senere...

Redigeret af Linda
link virker senere
  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Har lært kiki at bakke ud af udgangen af køkkenet, det praktisk og kiki synes det sjovt :-P

 

 

lige lagt den på youtube da jeg ikke kunne få de ind på en fil her, noget med fil navnet tror jeg, men kan se at den ikke helt virker endnu den er vidst stadig i download processen, men skulle gerne virke senere...

 

Dygti' Kiki' :-P Der er vist én, der ser frem til en godbid :lol:

 

Men hold da fast, hvor er hun en flot vovse :lun: Men det er der jo ikke noget at sige til, når der er bernerbamse i hende :mrgreen: :blink: Blev lige nød til at smugkikke på nogle af dine andre videoer med hende :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Yay :mrgreen: Ja, det er altså "bare" at han bakker væk fra mig. Der er sikkert en masse fancy man skal kunne til konkurrence bakken. Men "vi" kan bakke væk fra mig :lol: Og det er vi meget stolte over :oops:

 

Her kan I se min lille hjertesten :lun:

 

http://www.hundegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=17616

Wee, uldtot i bevægelse :lun: Milo er en dygtig lille dreng.

Link til indlæg
Del på andre sites

Dygti' Kiki' :-P Der er vist én, der ser frem til en godbid :lol:

 

Men hold da fast, hvor er hun en flot vovse :lun: Men det er der jo ikke noget at sige til, når der er bernerbamse i hende :mrgreen: :blink: Blev lige nød til at smugkikke på nogle af dine andre videoer med hende :hjerte:

 

Ja hun er rigtig lækker, og ja det er nok berneren som har gjort det sidste præg og har gjrt hun tager sig flot ud hehe :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...