Hop til indhold

Hvordan har I det??


Aslan
 Share

Recommended Posts

Jeg er i Århus, min nieces fødselsdag.....

 

 

Jeg tog afsted igår og kommer hjem i morgen, men jeg er da ved at dø af savn, skide være med kæresten......Aslan :megaked: jeg savner min lille hund.

 

Jeg ved ikke om det er slemmest når man er første gangs ejer, men hvordan har i det med at "efterlade" jeres hund til jeres kærer?

Link til indlæg
Del på andre sites

min far passede Akita, og senere Indy og Lexus, når jeg skulle rejse eller lignende. Det var forfærdeligt at sige farvel til dem, men ellers gik der normalt ca 14 dage før jeg sådan rigtig savnede dem. Nogle gange blev jeg nød til at aflevere dem ved ham dagen før (hvis jeg skulle tidligt afsted), og det var så skrækkeligt at skulle sove i mit eget hus uden dem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Har aldrig været herhjemme, uden min hund. :)

 

Mit er sådan, at når jeg er hos kæresten, bliver han herhjemme, hos mine forældre.

 

Sys ikke det er sååå slemt igen, men man kan da godt savne ham. :) - men har også mange andre dyr, så det er forskelligt, hvem savnet kommer FØRST på..

Link til indlæg
Del på andre sites

Efter hans egen mening er han en forsømt og udsultet stakkel på sølle 55-57kg

 

 

Puha så er aslan jo 8-10 kilo bag efter :mrgreen:

 

Men det er nok mest rynkerne..............ryyyyyyyyyyynkerne jeg savner :megaked:

Men dem har lexus jo også :blink:

 

 

 

 

Min nevø på 4 syntes pluto ligner aslan, hvortil min niece på 11 siger "ja, han mangler bare aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalleeeeeeeeeeeeeeeeeee rynkerne" :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Puha så er aslan jo 8-10 kilo bag efter :mrgreen:

 

Men det er nok mest rynkerne..............ryyyyyyyyyyynkerne jeg savner :megaked:

Men dem har lexus jo også :blink:

:ae: Du ser jo Aslan igen i morgen:ae:

Ja han har rynterne, folk driller ham med at han får en botox behandling i julegave:confused::lol:

 

 

Min nevø på 4 syntes pluto ligner aslan, hvortil min niece på 11 siger "ja, han mangler bare aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalleeeeeeeeeeeeeeeeeee rynkerne" :mrgreen:

HAHAhahhahaha.. Hvor sødt

Link til indlæg
Del på andre sites

:ae: Du ser jo Aslan igen i morgen:ae:

Ja han har rynterne, folk driller ham med at han får en botox behandling i julegave:confused::lol:

 

 

 

HAHAhahhahaha.. Hvor sødt

 

 

Men der er jo frygtelig lang tid til i morgen - og jeg skal ellers lige fortælle, at når man ligger søvnløs for tiden i forvejen - så savner man endnu mere :megaked:

 

Men om en 30-33 timers tid, så er min hund i mine arme igen :klap2:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis jeg ikke har dyret på slæb, bliver det passet hos min veninde eller hos ekskæresten. Jeg har det fint med det, da jeg ved den har det godt - en smule for godt nogel gange :evil: og så skal jeg bagefter slås med den ekstra vægt :mrgreen:. Men jeg kan syntes det er underligt at sove hjemme hvis min hund ikke også er her.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen

jeg bryder mig ikke om at være væ fra hundene i længere tid derfor har jeg ikke været ude og rejse i 10år

 

har kun været væk fra dem i fem dage og da var jeg på hospitalet i år da jeg skulle føde ellers er jeg aldrig væk :megaked::megaked::megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...