Hop til indhold

Frolic??


Pupps
 Share

Recommended Posts

Hej alle. 

Vi har i et stykke tid ledt efter en trænings godbid og vi prøvede for en uge siden at bruge Frolic. 

Men én uge inde oplever jeg at vores virker MEGET vild med dem og cirkler vores ben konstant under en gåtur. 

Før vi begyndte på Frolic som godbidder var hun mere selvstændig, konstant i legehumør, gik ofte 3-8 meter foran os og snusede overalt på vores gåture. Men det er stoppet mens vi har brugt Frolic. 

Jeg har hørt rygter om at Pedigree kommer afhængighedsskabende ting i deres foder og godbidder.. (ved ikke om det er en løgn eller fakta) 

Kan det forklarer hendes ændret adfærd?? 

 

Link til indlæg
Del på andre sites

Korn (u.a. 4% ris), vegetabilsk (4% gulerødder), olier og fedt (u.a. 1% solsikkeolie, u.a. 0.25% fiskeolie), kød og animalske biprodukter (u.a. 4% frisk kød, u.a. 4% oksekød), mineralstoffer, sukker, vegetabilske proteinekstrakter, mælk og mejeriprodukter, fisk og fiskeprodukter, vegetabilske biprodukter.

 

Det er hvad frolic indeholder - og det er bestemt ikke egnet til hundefoder. Du skal være opmærksom på at foderet indeholder biprodukter og masser af fedt som din hund ikke har godt af.

Pedigree fodertyper er noget man skal holde sig langt væk fra - det er noget skrammel. Meget hurtig vil du også stå med en overvægtig hund - så mit råd er at droppe det - det kan kun gå for langsomt.

 

 

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

altså jeg ville aldrig bruge frolic til min hund, det er ren og skær skod.
Men ligefrem at putte noget i der gør hunden afhængig har jeg aldrig hørt om og tror ikke på det, det er noget fis.
men det er som ...... junk (vi ved godt det er usmart at spise men vi gør det alligevel), det er ren og skær usunde sager og lavet på ting der er affald og kun bruges i dårlig hundemad eller ryger på daka.

 

smid det ud og køb nogle naturlige sunde produkter

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Jeg har stor succes med disse https://petshopdanmark.dk/bloede-traeningsgodbidder-269/companion-crystal-chicken-cube-puppy-p5885 - de er perfekt til træning, da hvert stykke er lille, men tilpas stort til at give hunden følelse af belønning. Når Dexter har været ekstra god (f.eks. efter gennemførelse af bane til Rally), så får han lidt ostehaps. 

 

De fås med forskellige smag, så jeg er sikker på at du finder en der falder i din hunds smag. 

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...