Gryn Skrevet December 15, 2008 Rapporter Share Skrevet December 15, 2008 Der er en der har gjort mig opmærksom på man ikke kan skrive besøgsbesker til mig. Hvordan får jeg det til at funke? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret December 15, 2008 Rapporter Share Besvaret December 15, 2008 Der er en der har gjort mig opmærksom på man ikke kan skrive besøgsbesker til mig. Hvordan får jeg det til at funke? dit kontrolpanel --> rediger muligheder --> sæt hak i Enable Visitor Messaging (ca midt på siden) og gem så Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret December 15, 2008 Rapporter Share Besvaret December 15, 2008 Har du fået det til at virke Gryn? Har lige tjekket, det virker, og har gjort det længe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret December 15, 2008 Rapporter Share Besvaret December 15, 2008 Der er en der har gjort mig opmærksom på man ikke kan skrive besøgsbesker til mig. Hvordan får jeg det til at funke? Det ser ud til at jeg kan skrive til dig nu - men nu har du jo fået beskeden over pb istedet :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret December 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 15, 2008 Har du fået det til at virke Gryn? Har lige tjekket, det virker, og har gjort det længe Tak, det gør det, har set din prøve :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst azza Besvaret December 22, 2008 Rapporter Share Besvaret December 22, 2008 Godt det virkede selvom jeg ikke nåede at hjælpe.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts